شرکت 30 هزار یزدی در مسابقه «بهار در بهار»
کد خبر: 4143421
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

شرکت 30 هزار یزدی در مسابقه «بهار در بهار»

قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد با اعلام واریز جوایز برندگان مسابقه «بهار در بهار» گفت: در مجموع 30 هزار نفر با میانگین یک هزار نفر در روز، در این مسابقه شرکت کردند.

محمد شایق، قائم مقام اتحادیه قرآنی یزدمحمد شایق، قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد از واریز جوایز برندگان مسابقه «بهار در بهار» خبر داد و گفت: این مسابقه ویژه ماه مبارک رمضان به همت اتحادیه قرآنی استان و همکاری رادیو یزد برگزار شد.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این مسابقه اضافه کرد: مسابقه بهار در بهار به صورت پیامکی و در 30 شماره در قالب برنامه «بوستان قرآن» برگزار شد به نحوی که علاقه‌مندان هر روز به سؤالات این مسابقه که از 30 جزء قرآن کریم طراحی می‌شد، پاسخ داده و در این مسابقه شرکت می‌کردند.

شایق ادامه داد: این مسابقه روزانه سه برنده داشت که به هر نفر مبلغ یک میلیون ریال جایزه نقدی تقدیم می‌شد و روز گذشته، سوم خردادماه جوایز برندگانی که اطلاعات خود را ارسال کرده بودند، به حساب آنان واریز شد.

قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد بیان کرد: در مجموع 30 هزار نفر با میانگین یک هزار نفر در روز، در این مسابقه شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha