عزت و اقتدار کشور مدیون شهدا و خانواده معزز آنان است
کد خبر: 4143448
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

عزت و اقتدار کشور مدیون شهدا و خانواده معزز آنان است

معاون فرماندار یزد عزت و اقتدار کشور را مدیون مجاهدت‌ها، رشادت‌ها، صبر و استقامت شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آنان دانست و گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و مشاهده صبر و صلابت آنان، برای مسئولان روحیه‌بخش و امید‌آفرین است و مسئولان را به کار و تلاش بیشتر تشویق می‌کند.

دیدار معاون فرماندار یزد با خانواده شهدابه گزارش ایکنا از یزد، ابوالفضل اکبری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار یزد، امروز، چهارم خردادماه در دیدار‌های جداگانه با خانواده شهیدان  والا مقام میرزامحمد ابویی مهریزی، غلامرضا عظیمی اناری و سیدعلی حقی‌زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی بر تکریم و دلجویی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران تأکید کرد.

اکبری، خانواده مکرم شهدا را از سرمایه‌های اجتماعی کشور برشمرد و گفت: والدین معظم شهدا که با تربیت مثال‌زدنی خویش، دلاورمردان و شیرزنانی برای دفاع از کیان اسلام و کشور تربیت کرده‌اند، حق زیادی بر گردن جامعه دارند .

وی عزت و اقتدار کشور در جهان را ناشی از مجاهدت‌ها، رشادت‌ها، صبر و استقامت شهدا و ایثارگران و خانواده‌های سرافراز این افراد دانست و افزود: دیدار با والدین وخانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و مشاهده این صبر و صلابت، برای مسئولان روحیه بخش و امید‌آفرین است و مسئولان را به کار و تلاش بیشتر تشویق می‌کند.

یادآور می‌شود در این دیدارها، خاطراتی از این سه شهیدمعزز توسط خانواده شهید میرزا محمد ابویی مهریزی، غلامرضا عظیمی اناری و سیدعلی حقی‌زاده مطرح شد و همچنین درخواست‌های خانواده‌های گرانقدر شهدا مورد بررسی قرار گرفت. در پایان با اهدای لوح سپاس، از خانواده شهدا تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام
captcha