برگزاری نشست هیئت امنای دانشگاه علم و هنر در یزد + عکس
کد خبر: 4146856
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
با حضور رئیس جهاددانشگاهی

برگزاری نشست هیئت امنای دانشگاه علم و هنر در یزد + عکس

نشست هیئت امنای دانشگاه علم و هنر با حضور حسن مسلمی نائینی رئیس جهاددانشگاهی کشور و مهران فاطمی استاندار یزد به منظور هم‌اندیشی پیرامون مسائل این دانشگاه برگزار شد.

نشست هیئت امنای دانشگاه علم و هنر در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، نشست هیئت امنای دانشگاه علم و هنر، امروز، 20 خردادماه با حضور حسن مسلمی نائینی رئیس جهاددانشگاهی کشور و مهران فاطمی استاندار یزد به منظور هم‌اندیشی پیرامون مسائل این دانشگاه برگزار شد.

مهران فاطمی، استاندار یزد در حاشیه این نشست در گفت‌وگو با ایکنا گفت: در قالب این جلسه موضوعات مختلفی مطرح شد که گزارش حسابرسی سال 1401 از آن جمله است و از وضعیت مطلوبی برخوردار بود و مورد تأیید قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین در ادامه براین موضوع تأکید شد که از شرکت‌های حسابرسی یزدی توانمند و ذی‌صلاح در این زمینه استفاده شود.

فاطمی بیان کرد: در خصوص اراضی و اموالی که جهاددانشگاهی استان در سطح شهرستان‌ها در اختیار دارد، مقرر شد این اراضی با هماهنگی راه و شهرسازی در شهرستان‌ها باقی مانده و با نظر فرمانداران با کاربری‌های مختلف مورد استفاده در همان شهرستان‌ها قرار گیرد و همچنین در شهرستان یزد نیز زمین در راستای کاربری‌های فرهنگی، اجتماعی و سایر موارد به جهاددانشگاهی واگذار شود.

 

انتهای پیام
captcha