شرکت ۵۰۰ یزدی در کارگاه «بررسی اصول و رسم‌الخط مصحف جمهوری اسلامی»
کد خبر: 4149515
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۰

شرکت ۵۰۰ یزدی در کارگاه «بررسی اصول و رسم‌الخط مصحف جمهوری اسلامی»

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد با اشاره به برگزاری کارگاه «بررسی اصول و شیوه‌های آموزش و رسم الخط مصحف جمهوری اسلامی» در این استان گفت: ۵۰۰ نفر در این کارگاه شرکت کردند.   

حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان یزدحجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در حاشیه کارگاه یک روزه «بررسی اصول و شیوه‌های آموزش و رسم‌الخط مصحف جمهوری اسلامی» که در سالن تربیت معلم شهید پاکنژاد برگزار شد، به ایکنا گفت: این کارگاه در قالب سلسله نشست‌های «مبانی آموزش‌های تخصصی قرآن» ویژه قاریان، اساتید، حافظان، مربیان و مدیران مؤسسات قرآنی و معلمان آموزش و پرورش برگزار و با استقبال خوبی همراه بود به نحوی که 500 نفر در این کارگاه یک روزه شرکت کردند.

وی ادامه داد: این دوره از ساعت 8 تا 14 روز چهارشنبه، 31 خردادماه برگزار و استاد سیدمهدی سیف پیشکسوت قرائت و آموزش قرآن و عضو گروه تحقیق مرکز طبع و نشر و همچنین مرتضی توکلی قائم مقام مرکز طبع و نشر نکات آموزشی را تدریس کردند.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان یزد بیان کرد: با توجه به ثبت‌نام برخی از شرکت‌کنندگان از شهرستان‌های مختلف استان، زمینه حضور مجازی در این کارگاه فراهم شد و تعدادی از شرکت‌کنندگان به صورت مجازی، آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

گفتنی است، این کارگاه به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل آموزش و پرورش و اتحادیه قرآنی استان برگزار و به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد، همچنین در قالب سلسله نشست‌ها تداوم خواهد داشت.                         

 

 

 

انتهای پیام
captcha