انسان‌هایی که مانع نزول عذاب الهی هستند + فیلم
کد خبر: 4150628
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

انسان‌هایی که مانع نزول عذاب الهی هستند + فیلم

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به حدیث قدسی، گفت: پروردگار متعال می‌فرماید سه دسته از انسان‌ها مانع از نزول عذاب الهی هستند که اگر این افراد نبودند، قطعاً عذاب خود را نازل می‌کردم.

سیدمحمد کاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد که در مکه مکرمه به‌سر می‌برد با ارسال ویدیویی در خلوتگاه انس الهی و همزمان با شب هشتم ذی‌الحجه الحرام، گفت: خداوند متعال بر اساس حدیث قدسی بیان می‌فرماید: «لولا الذين يَتَحابُونَ فیَ و يَعمروُنَ مَساجِدی و يَستَغفِروُنَ بِالأسحار لِأنزَلتُ عَذابی.» اگر سه دسته از انسان‌ها نبودند، قطعاً عذاب خود را با این همه معصیت‌های گسترده‌ای که وجود دارد، نازل می‌کردم.

وی ادامه داد: این سه دسته از انسان‌ها عبارت‌اند از کسانی که در راه رضای خدا با یکدیگر با عشق، محبت، صفا و صمیمت برخورد می‌کنند، دسته دوم کسانی که موجب عمران و آبادانی خانه‌های خدا می‌شوند و دسته سوم انسان‌هایی که در نیمه‌های شب به استغفار سحری می‌پردازند.

مدرسی بیان کرد: بنابراین این سه دسته از انسان‌ها مانع نزول عذاب الهی هستند و امیدواریم خداوند متعال به همه ما توفیق دهد بتوانیم در ردیف و زمره این انسان‌ها قرار گیریم. در پایان از خداوند متعال درخواست دارم، به همه علاقه‌مندان به زیارت خانه خدا توفیق حضور در این بیت‌الله را کرامت فرماید.

انتهای پیام
captcha