همایش «طلایه‌داران تمدن» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4154018
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

همایش «طلایه‌داران تمدن» در یزد برگزار می‌شود

مسئول بسیج جامعه زنان استان یزد از برگزاری همایش «طلایه‌داران تمدن» به مناسبت هفته عفاف و حجاب در حسینیه امیرچقماق یزد خبر داد.

سپیده رضایی، مسئول بسیج جامعه زنان یزدسپیده رضایی، مسئول بسیج جامعه زنان استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، در تشریح برنامه‌های هفته عفاف و حجاب گفت: برنامه‌های این هفته از روز شنبه، 17 تیرماه در استان آغاز شده و تا روز پنجشنبه 22 تیرماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج به مناسبت هفته عفاف و حجاب هر روز برنامه‌های متنوعی در سطح شهر برگزار می‌کنند و با توجه به همزمانی با عید غدیرخم، جشن‌های مختلفی در سطح استان در حال برگزاری است و در حاشیه این جشن‌ها برنامه‌هایی به مناسبت هفته عفاف و حجاب اجرایی می‌شود.

رضایی از برگزاری جشن‌ و مراسم‌های مختلف در سطح تفرجگاه‌ها و مراکز فرهنگی سطح استان خبر داد و گفت: در حاشیه این جشن‌ها بانوان فعال در حوزه عفاف و حجاب حضور دارند و به شبهات پیرامون عفاف و حجاب پاسخ داده و مسابقات و برنامه‌های متنوعی اجرا خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان یزد از برگزاری همایش «طلایه‌داران تمدن» به مناسبت هفته عفاف و حجاب در این استان خبر داد و گفت: این همایش، امشب، 19 تیرماه در حسینیه امیرچقماق با اجرای گروه‌های هنری برگزار و از اقشار مختلف مردم برای حضور در این همایش دعوت می‌شود.

وی ادامه داد: در حاشیه این همایش کتابت قرآن کریم را خواهیم داشت که 92 نفر 92 برگ از آیات مرتبط با حوزه حجاب در قرآن کریم را کتابت می‌کنند و به صورت کتابچه‌ای آماده و قرار است به مناسبت هفته زن رونمایی شود. همچنین در این همایش از دو نفر از بانوان محجبه و موفق استان تجلیل می‌شود.

رضایی با اشاره به اجرای طرح عملیاتی عفاف و حجاب در استان گفت: این طرح از 16 اردیبهشت‌ماه در استان آغاز شده و تا 28 تیرماه ادامه دارد و شکوه و تجلی برنامه‌ها در این هفته خواهد بود.   

انتهای پیام
captcha