ثبت‌نام بیش از ۴ هزار یزدی در طرح «۴۰۰۰ حافظ ۴۰۰۰ شهید»
کد خبر: 4157226
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴

ثبت‌نام بیش از ۴ هزار یزدی در طرح «۴۰۰۰ حافظ ۴۰۰۰ شهید»

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد از ثبت‌نام چهار هزار و 348 نفر در طرح بزرگ «چهار هزار حافظ قرآن کریم به نیت چهار هزار شهید دارالعلم و دارالعباده استان» خبر داد.

حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان یزدحجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به روند اجرای طرح بزرگ «چهار هزار حافظ قرآن کریم به نیت چهار هزار شهید دارالعلم و دارالعباده استان» گفت: تاکنون در این طرح چهار هزار و 348 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که بر مبنای این طرح تا پایان دولت سیزدهم باید چهار هزار حافظ قرآن کریم در استان تربیت شوند.

وی آمار کلاس‌بندی شده فعال را سه هزار و 80 نفر و آمار حضور و غیاب تاکنون را دو هزار و 544 نفر اعلام کرد و افزود: یزد، بفروئیه و میبد از شهرهای برتر به لحاظ آماری در این طرح هستند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد با اشاره به مؤسسات برتر در این طرح نیز گفت: مؤسسات مهد قرآن یزد، بهار دل‌ها بفروئیه و حضرت معصومه(ع) میبد از مؤسسات برتر در این طرح هستند.

وی یادآور شد: هدف این طرح حفظ به تنهایی نیست، بلکه حفظ همراه با تدبر در مفاهیم کاربردی و قابل اجرا در زندگی امروزی است که در قالب بسته‌های آموزشی متنوع در اختیار قرآن آموزان عزیز قرار می‌گیرد. در قالب این طرح و بعد از ثبت‌نام هر قرآن‌آموز، یکی از شهدای والامقام استان به هر فرد اختصاص داده می‌شود که از ابتدای حفظ تا پایان حفظ کل قرآن کریم، این مسیر با ارتباط معنوی بین قرآن‌آموز و شهید اختصاصی، هموارتر و پربرکت‌تر خواهد شد.

مطهریان مربیان فعال در این طرح را 185 نفر اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح، می‌توانند با مراجعه به سامانه https://hefzyazd.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام و مشخصات خود را برای یکی از مؤسسات نزدیک به محل سکونت خود ثبت کنند تا اقدامات لازم انجام شود.

خبرنگار: اعظم السادات میرجلیلی

انتهای پیام
captcha