درخشش گروه‌های تواشیح یزد در جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان
کد خبر: 4161714
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

درخشش گروه‌های تواشیح یزد در جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان

گروه‌های تواشیح «وارثین» دانشگاه فرهنگیان و «وصال» دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد توانستند در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور رتبه‌های دوم و چهارم را کسب کنند.

گروه‌های تواشیح وصال و وارثین یزدبه گزارش ایکنا از یزد، گروه همخوانی وصال دانشگاه آزاد اسلامی یزد پس از کسب رتبه ممتاز در بین تیم‌های شرکت‌کننده در بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، راهی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان غربی شد.

این گروه موفق شد این بار نیز با دست پر به یزد بازگردد و در بین 10 گروه راه‌یافته به مرحله فینال جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های سراسر کشور که منتخب دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور بودند، رتبه چهارم را کسب کند.

همچنین گروه تواشیح وارثین دانشگاه فرهنگیان یزد توانست رتبه دوم این بخش را به دست آورد. دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نیز موفق به کسب رتبه اول و سوم شدند.

یادآور می‌شود گروه تواشیح منتخب دانشجویی وصال دانشگاه آزاد اسلامی یزد به سرپرستی علی زادمهر تاکنون توانسته رتبه‌های برتر جشنواره رضوی، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان بسیج دانشجویی و قرآن و عترت دانشگاهی و ... را کسب کند.

همچنین گروه تواشیح و همخوانی قرآن کریم پردیس شهیدان پاکنژاد دانشگاه فرهنگیان متشکل از علی اسماعیلی، احسان شبانی، سیدمحسن حسینی، محمدحسین قاسمی، علیرضا خلیلی، مهدی کوکی تاکنون در جشنواره‌های ملی خوش درخشیده است.

انتهای پیام
captcha