پذیرش 300 بانوی یزدی در مقطع عمومی مدارس علمیه
کد خبر: 4165978
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

پذیرش 300 بانوی یزدی در مقطع عمومی مدارس علمیه

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان مقطع عمومی سال تحصیلی جدید گفت: بیش از 300 نفر در این مقطع قبول و در بین پذیرفته‌شدگان نهایی قرار دارند.

فاطمه نظیر، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزدفاطمه نظیر، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان مقطع عمومی (سطح 2) حوزه‌های علمیه خواهران در سال تحصیلی 1403-1402 گفت: در مجموع بیش از 470 نفر در این مقطع، معادل کارشناسی ثبت‌نام و در آزمون و مصاحبه شرکت کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد بیش از 300 نفر در بین پذیرفته‌شدگان نهایی قرار گرفتند و لازم است حداکثر تا تاریخ 22 شهریورماه با مدارک اعلام شده در بخش ثبت‌نام دفترچه راهنمای پذیرش جهت ثبت‌نام نهایی صرفاً به صورت حضوری به مدارس علمیه پذیرفته شده مراجعه کنند، بنابراین عدم مراجعه حضوری پذیرفته‌شدگان و ارائه مدارک، به منزله انصراف تلقی می‌شود و افراد از فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

نظیر با اشاره به اینکه مشاهده و دریافت نتیجه نهایی از طریق پایگاه اینترنتی پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی http://paziresh.whc.ir/  امکانپذیر است بیان کرد: داوطلبان می‌توانند با درج کد رهگیری یا شماره شناسنامه و کد ملی از وضعیت نهایی خود مطلع شوند. 

نظیر یادآور شد: در صورتی که داوطلبان نسبت به نتیجه نهایی خود اعتراض داشته باشند، می‌توانند از طریق صفحه شخصی خود در سامانه اینترنتی پذیرش، اعتراض خود را ثبت و پاسخ خود را از طریق همان صفحه دریافت کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به اینکه نتایج نهایی سطوح سه معادل کارشناسی ارشد و چهار معادل دکتری نیز در روزهای آینده اعلام خواهد شد گفت: بانوان طلبه در 22 مدرسه علمیه استان به تحصیل مشغول هستند.

انتهای پیام
captcha