سازماندهی ۴۳۰۰ نفر معلم جهت بازگشایی مدارس یزد
کد خبر: 4169783
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
حبیب فکوری با ایکنا بیان کرد:

سازماندهی ۴۳۰۰ نفر معلم جهت بازگشایی مدارس یزد

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان یزد گفت: تعداد ۴ هزار و سیصد نفر آموزگار و دبیر جهت آغاز سال تحصیلی جدید در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان یزد ساماندهی و سازماندهی شده است.

حبیب فکوری

حبیب فکوری، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان یزد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا اظهارکرد: استان یزد تعداد ۴۳۰ نفر شهید دانش‌آموز تقدیم به انقلاب کرده است که از این آمار تعداد ۶۰ نفر شهید دانش‌آموز متعلق به آموزش و پروش ناحیه یک این شهرستان است.

وی ادامه داد: تعداد ۵۰ نفر دانشجو معلم شهید و ۱۲۰ نفر شهید فرهنگی آموزش و پرورش استان یزد با شهادت و خون خود نهال نظام تعلیم و تربیت را آبیاری کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان یزد گفت: تعداد ۳۰۰ نفر معلم قرآنی و مربی پرورشی برای سال جدید تحصیلی ویژه این ناحیه ساماندهی و سازماندهی شده‌اند.

فکوری در راستای رعایت عدالت آموزشی و کمک به مدیران و پاسخگویی و تکریم والدین محترم،  بازدید‌های میدانی از ثبت‌نام در مدارس توسط گروه‌های آموزش و پرورش ناحیه یک صورت گرفت، اعلام کرد: سال تحصیلی جدید در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان یزد با حضور ۴ هزار و سیصد نفر آموزگار و دبیر و ۴۳ هزار نفر دانش‌آموز در مقطع ابتدایی، ۲۰ هزار نفر محصل در مقطع متوسطه اول و ۲۳ هزار نفر محصل در مقطع متوسطه دوم که در بیش از ۳۲۰ آموزشگاه و ۳ هزار کلاس درس آغاز می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha