رضایت دشمن را بر رضایت خدا ترجیح ندهیم
کد خبر: 4170471
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

رضایت دشمن را بر رضایت خدا ترجیح ندهیم

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه نباید رضایت دشمن را بر رضایت الهی ترجیح دهیم گفت: دشمن با هزینه‌های میلیاردی و تبلیغات گسترده رسانه‌ای و ترفندهای مختلف به دنبال شکست ملت و انقلاب اسلامی بوده اما چون این انقلاب الهی و خدایی است هیچگاه به اهداف خود نخواهند رسید.

آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، امروز، 31 شهریورماه در جمع نمازگزاران نمازجمعه شهرستان بافق با بیان اینکه شخصی از امام حسین(ع) درخواست نصحیت کرد و حضرت در جواب فرمودند: اگر خیر دنیا و آخرت را خواهان هستی رضایت خدا را بر رضایت دیگران مقدم بدار. بنابراین اگر رضایت خدا را بر رضایت دیگران ترجیح دهیم خداوند ما را کفایت می‌کند هر چند عده ای ناراحت یا ناراضی شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد افزود: توجه به کسب رضایت الهی باعت گشایش در امور شده و دشمنی‌ها خنثی و برطرف خواهد شد، ولی اگر رضایت دیگران را بر رضایت باریتعالی مقدم داریم، از عنایات خدا محروم خواهیم شد.

وی با اشاره به سیره امام راحل(ره) گفت: رضایت خدا سرلوحه تمامی کارهای امام خمینی(ره) بود و ایشان همواره در گفتار و اعمال خود رضایت خداوند متعال را ملاک قرار می‌داد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه امام(ره) برای فوت فرزند خود اشک نریخت ولی برای درد و غم مردم اشک می‌ریخت، افزود: بعد از رضایت خدا، خدمت به مردم و بندگان خدا مورد توجه ویژه امام(ره) بود و ایشان به مردم عشق می‌ورزید.

ناصری با انتقاد از افرادی که به دنبال کسب رضایت دشمن هستند ادامه داد: متأسفم برای کسانی که رضایت دشمن و استکبار را بر رضایت خدا ترجیح می‌دهند و به رضایت الهی توجهی ندارند. دشمن با هزینه‌های میلیاردی و تبلیغات گسترده رسانه‌ای و ترفندهای مختلف به دنبال شکست ملت و انقلاب اسلامی بوده ولی به علت اینکه این انقلاب الهی و خدایی است هیچگاه به اهداف خود نخواهند رسید.

امام جمعه یزد با بیان اینکه عنایات خدا و ائمه اطهار پشتوانه این انقلاب بوده است اظهار کرد: در تمام سختی‌ها و حوادت از جمله هشت سال دفاع مقدس شاهد عنایات خداوند و ائمه اطهار بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه دشمنی استکبار ادامه دارد افزود: دشمن می‌خواهد روحیه الهی و انقلابی ملت اسلامی ایران به ویژه نسل جوان را بگیرد و لذا به والدین و معلمان سفارش می‌کنم به دین و روحیه خداباوری بچه ها توجه بیشتری داشته باشند. همانطور که به خوراک و پوشاک فرزندانمان توجه داریم باید به دین و عقیده آن‌ها نیز توجه داشته باشیم و نام و ذکر خدا را در تمام امور به فرزندان خود یاد دهیم.

ناصری در پایان ضمن آرزوی توفیق برای امام جمعه جدید شهرستان بافق بیان کرد: برای حل مشکلات و پیشرفت استان در تمام زمینه‌ها کنار هم باشیم و برای سرافرازی اسلام و انقلاب سعی و کوشش داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha