جشنواره شهید رجایی در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4171794
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

جشنواره شهید رجایی در یزد برگزار می‌شود

مراسم و آيين جشنواره «شهيد رجايی» سال 1402 استان يزد و تقدير از دستگاه‌های اجرايی برتر، روز جمعه هفتم مهرماه در سالن شهید پاکنژاد یزد برگزار می‌شود.

جشنواره شهید رجایی در یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، مراسم و آيين جشنواره «شهيد رجايی» سال 1402 استان يزد و تقدير از دستگاه‌های اجرايی برتر، روز جمعه هفتم مهرماه در سالن شهید پاکنژاد یزد برگزار می‌شود.

در نشست هماهنگی این جشنواره که با حضور علی اكبر عزيزی معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی و محمدحسين پارسائيان سرپرست معاون توسعه مديريت و منابع استانداری يزد و همچنین جعفر رحمانی معاون آمار و برنامه‌ريزی و جلال عرب خردمند معاون توسعه مديريت و سرمايه انسانی سازمان مديريت و برنامه‌ريزی استان و ديگر مسئولان ذيربط برگزار شد، برنامه‌های این مراسم مورد بررسی قرار گرفت.

در مراسم و آيين جشنواره شهيد رجايي سال ۱۴۰۲ استان يزد قرار است بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزيابی شده توسط دبيرخانه اين جشنواره از دستگاه‌های اجرايی برتر تجليل شود.

یادآور می‌شود جشنواره شهيد رجايی به منظور تكريم «خدمت صادقانه، انقلابی و مؤثر به مردم» در نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران و شناسايی و تقدير از دستگاه‌های برتر در عرصه خدمتگزاری است كه هرساله برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha