برگزاری محفل قرآنی «چلچراغ آیه‌ها» در یزد
کد خبر: 4172238
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۴

برگزاری محفل قرآنی «چلچراغ آیه‌ها» در یزد

محفل بزرگ قرآنی «چلچراغ آیه‌ها» به مناسبت هفته وحدت و سالگرد شهید حسن دانش، با تلاوت حامد شاکرنژاد، قاری بین‌المللی در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد.

برگزاری محفل قرآنی «چلچراغ آیه‌ها» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محفل قرآنی «چلچراغ آیه‌ها» به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و گرامیداشت سالگرد شهید حاج حسن دانش، شهید قرآنی فاجعه منا و با هدف اعلام انزجار به هتک حرمت قرآن کریم در یزد برگزار شد.

این محفل که همزمان با سراسر کشور و در طول هفته وحدت برگزار می‌شود، در یزد به عنوان اولین استان برگزار و با استقبال اقشار مختلف مردم بویژه جامعه قرآنی استان و متسابقان بیست و هشتمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد که به میزبانی یزد در حال برگزاری است، همراه بود.

این برنامه با تلاوت مجلسی کاظم میرزازاده پیشکسوت قرآن کریم و محمدطاها میرجلیلی قاری نوجوان استان آغاز شد و در ادامه با سخنرانی سردار حسین زارع‌کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان و آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد ادامه یافت. در این مراسم که به‌ صورت زنده از شبکه قرآن پخش می‌شد، حامد شاکرنژاد قاری بین‌المللی به تلاوت آیات 144 الی 150 سوره آل‌عمران و همچنین سوره الحاقه پرداخت.

تجلیل از مادر شهید حاج حسن دانش و برگزیدگان قرآنی مرحله استانی و کشوری بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج، همسران و فرزندان کارکنان سپاه الغدیر که حائز رتبه‌های قرآنی شده‌اند و همچنین برگزیدگان قرآنی کارکنان پایور و وظیفه سپاه الغدیر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha