بانوی حافظ قرآن در اردکان تجلیل شد
کد خبر: 4175691
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

بانوی حافظ قرآن در اردکان تجلیل شد

عاطفه عمویی، بانوی حافظ قرآن کریم که موفق به کسب مدرک درجه سه کشوری طرح ملی اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم شده است، با حضور مسئولان شهرستان اردکان تجلیل شد.

تجلیل بانوی حافظ قرآن در اردکانبه گزارش ایکنا از یزد، عاطفه عمویی، بانوی حافظ قرآن کریم که موفق به کسب مدرک درجه سه کشوری طرح ملی اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم شده است، با حضور مسئولان شهرستان اردکان تجلیل شد.

حسین سبزواری، فرماندار اردکان در این مراسم با بیان اینکه این افراد باید به عنوان الگو در جامعه معرفی شوند، گفت: باید به جایی برسیم که در هر خانه یک نفر حافظ و شخصیت قرآنی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیداسماعیل شاکر، امام جمعه اردکان نیز در این مراسم گفت: برای خانواده مایه خوشبختی است که فرزندانش در مسیر قرآن و عترت و علم دین قرار گیرند.

وی با اشاره به اهمیت حفظ قرآن کریم و لزوم الگوبخشی به جوانان و نوجوانان افزود: وظیفه داریم برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در شهرستان تلاش کنیم. حافظان قرآن نیز در راه جذب دیگران و نشر این فرهنگ به‌عنوان بهترین باقیات‌الصالحات در جامعه تلاش کنند.

یادآور می‌شود عاطفه عمویی از 15 سالگی حفظ قرآن‌ کریم را در کلاس‌های مؤسسه قرآنی نورالزهرا(س) اردکان و زیرنظر اساتید این مؤسسه آغاز کرد و در سال 1399 موفق به حفظ کامل قرآن شد و در سال جاری در طرح ملی اعطای مدرک به حفاظ، موفق به دریافت مدرک تخصصی درجه سه کشوری شد.

انتهای پیام
captcha