کتاب «صحیفه سجادیه از نگاه رهبر انقلاب» در یزد منتشر شد
کد خبر: 4178647
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

کتاب «صحیفه سجادیه از نگاه رهبر انقلاب» در یزد منتشر شد

مدیر خانه فرهنگ شهید صدوقی یزد گفت: با توجه به اینکه یزد به عنوان پایتخت صحیفه سجادیه انتخاب شده است انتشار کتاب «صحیفه سجادیه از نگاه مقام معظم رهبری» منتشر و برای استفاده پژوهشگران و نویسندگان و عموم ارائه شد.

شهاب الدین وحیدی، مدیر خانه فرهنگ شهید صدوقی به گزارش ایکنا از یزد، شهاب‌الدین وحیدی، مدیر خانه فرهنگ شهید صدوقی یزد، یکشنبه شب، هفتم آبان در مراسم رونمایی از کتاب «تاریخ شهر و شهرنشینی» نوشته علی‌اکبر تشکری بافقی گفت: این کتاب در سه جلد و برگرفته از دوره‌های تاریخی مختلف و نام محلات شهر یزد است که منتشر و برای استفاده عموم رونمایی شد.

وی برگزاری چنین مراسمی را با هدف شناسایی نویسندگان و پژوهشگران برجسته عنوان کرد و گفت: از همه آثاری که مرتبط با فرهنگ یزد باشد و توسط نویسندگان یزدی یا غیر یزدی تألیف شده باشد، حمایت خواهد داشت.

وحیدی با اشاره به اینکه خانه فرهنگ صدوقی یزد، مجموعه آثار شیخ صدوق را نیز با 34 جلد به چاپ رسانده است بیان کرد: کتاب صحیفه سجادیه از نگاه مقام معظم رهبری نیز منتشر و برای استفاده عموم مردم و به ویژه پژوهشگران و اندیشمندان ارائه شده است.

مدیر خانه فرهنگ شهید صدوقی یزد گفت: به منظور شناسایی، معرفی و تجلیل از نویسندگان و ناشران یزدی، رویداد فرهنگی کتاب سال یزد با موضوعاتی از جمله دین، ادبیات، فلسفه و روانشناسی، علوم اجتماعی، تاریخ و جغرافیا، هنر و معماری، زبان و زبان‌شناسی، کودک و نوجوان، علوم خاص، علوم کاربردی، کلیات و یزدشناسی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha