برگزاری رویداد «چفیه‌های بهشتی» در یزد + عکس
کد خبر: 4179117
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹

برگزاری رویداد «چفیه‌های بهشتی» در یزد + عکس

 رویداد ملی «چفیه‌های بهشتی» همزمان با سراسر کشور، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان در دبیرستان پسرانه غیردولتی جوادالائمه یزد برگزار شد.

برگزاری رویداد «چفیه‌های بهشتی» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، رویداد ملی «چفیه‌های بهشتی» همزمان با سراسر کشور، با حضور جمعی از مسئولان استان به همت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در دبیرستان پسرانه جوادالائمه برگزار شد.

محمدکاظم رحیمی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: تشکل‌هایی نظیر بسیج دانش‌آموزی می‌تواند فرزندان این سرزمین را در کنار یکدیگر همدل و هم‌هدف کرده و توجه به این ظرفیت عظیم باید در دستور کار قرار گیرد.

رحیمی‌نژاد از برگزاری رویداد ملی «چفیه‌های بهشتی» در 25 آموزشگاه غیردولتی استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و هدف از افتتاح پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی را گسترش فرهنگ بسیج و بسیجی در مدارس غیردولتی عنوان کرد.

یادآور می‌شود رویداد ملی چفیه‌های بهشتی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در مدارس غیردولتی سراسر کشور اجرا و یک هزار و 358 پایگاه بسیج دانش‌آموزی در یک هزار و 358 مدرسه غیردولتی افتتاح شد. 

انتهای پیام
captcha