اطلاع‌رسانی فعالیت‌های قرآنی مشوقی برای فعالان این عرصه است
کد خبر: 4181446
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸

اطلاع‌رسانی فعالیت‌های قرآنی مشوقی برای فعالان این عرصه است

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد گفت: اطلاع‌رسانی فعالیت‌های قرآنی به عنوان مشوقی برای فعالان این عرصه و همچنین انگیزه‌ای برای سایر افراد جامعه به حضور در این فعالیت ارزشمند است.

بازدید محمدحسین پارسائیان، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدحسین پارسائیان، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد، 21 آبان ماه در بازدید از خبرگزاری ایکنا شعبه یزد گفت: خدمت‌رسانی به جامعه قرآنی توفیقی است که خداوند به فعالان رسانه ایکنا اعطا کرده و حضور در این عرصه علاوه بر اجر معنوی به عنوان یکی از پاداش‌های نیک این رسانه ثبت می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه استان یزد دارای چهره‌های سرشناس زیادی در زمینه‌های قرآنی و دینی است و خبرگزاری ایکنا می‌تواند این ذخایر ارزشمند قرآنی را که در استان دارالعلم و دارالعباده یزد فعالیت دارند، به جامعه معرفی کند.

پارسائیان افزود: همچنین نسل جوان و نوجوان آنگونه که باید و شایسته است، با این اساتید قرآنی آشنا نیستند و لذا ایکنا می‌تواند با انتشار زندگی‌نامه و فعالیت‌های چهره‌های شاخص قرآنی استان علاوه بر گسترش فرهنگ قرآن کریم به معرفی آنها نیز اقدام کند تا نسل امروز بیشتر از این توانمندی بهره‌مند شوند. 

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد در پایان گفت: فعالیت رسانه ایکنا در استان یزد با اقداماتی که امروز بیان شد، به عنوان یکی از رسانه‌های تأثیرگذار در این حوزه قابل تقدیر است و امیدوارم هرچه بیشتر در راستای گسترش فرهنگ قرآنی گام برداشته و شاهد ارتقای فرهنگ قرآن در استان باشیم.

انتهای پیام
captcha