حرکت در مسیر قرآن باعث نجات بشریت می‌شود
کد خبر: 4182192
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
فرماندار یزد:

حرکت در مسیر قرآن باعث نجات بشریت می‌شود

فرماندار شهرستان یزد گفت: بهترین ملاک برای فرق بین حق و باطل قرآن کریم است و حرکت در این مسیر الی‌الله باعث سعادتمندی و نجات بشریت می‌شود.

بازدید فرماندار یزد از ایکنابه گزارش ایکنا از یزد، سیدمحمدرضا مدرسی، فرماندار شهرستان یزد در بازدید از ایکنا شعبه یزد گفت: دستورات قرآن به عنوان یکی از جامع‌ترین و کامل‌ترین برنامه‌هایی است که می‌تواند در زندگی بشر و همه زمینه‌ها مورد استفاده قرار گیرد و هر کسی به این ریسمان الهی چنگ زند قطعاً سعادتمند خواهد بود. 

وی ادامه داد: گسترش فرهنگ قرآن کریم نیز یکی از راه‌های سعادتمندی بشر است به ویژه اینکه اقشار مختلف با این فرهنگ بیشتر آشنا خواهند شد و فعالیت خبرگزاری قرآنی ایکنا بسیار خطیر و مهم است و توفیقی بوده که خداوند به فعالان این عرصه عطا کرده است. 

فرماندار یزد گفت: انسان‌ها همواره به دنبال الگو برای زندگی خود هستند و بهترین الگو برای ما زندگی سراسر خیر و برکت ائمه اطهار و پیامبر عظم‌الشأن(ص) است و لذا این رسانه قرآنی می‌تواند با معرفی الگوهای برتر به اقشار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان گام بردارد و مؤثر باشد. 

ابوالفضل اکبری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد نیز گفت: اوج معنویت و ارتباط با وحی در قالب اسلام می‌گنجد و تبلور آن در قرآن کریم است و کار تخصصی در این حوزه با ابزار رسانه که امروز همه فضاها را تحت تأثیر قرار داده، در صورت انتقال این فضای معنوی، در حل بسیاری از مشکلات و معضلات می‌تواند راهگشا باشد.

وی ادامه داد: صرف جدای از مدل جهانی و به طور خاص اگر تلاش شود تا فضایی ایجاد شده که مناسب معارف عظیم قرآن و احادیث اهل بیت(ع) باشد و این معارف به گونه‌ای جذاب از طریق هنر و رسانه منتقل شود، نسبت به روش‌های دیگر بسیار اثرگذارتر است زیرا رسانه امروز به معنای واقعی نقش مهمی در جامعه ایفا می‌کند.

اکبری، رسالت خبرگزاری ایکنا در جامعه امروز را بسیار سنگین‌ برشمرد که با بهره‌مندی از فعالیت تخصصی و انتقال جذاب و اثرگذار، نقش مؤثری دارد و بیان کرد: اگر انتقال درستی در حوزه معارفی انجام شود ذات بشر پذیراست زیرا در این حوزه پذیرابودن تمامی بشر با هر گرایش و تفکری مدنظر است و به ذات اصلی بشر بر می‌گردد که پذیرای واقعیات و معنویات است و می‌طلبد اجازه دهیم در یک فضای باز هر کسی بسته به ظرفیت خودش برداشت کند.

انتهای پیام
captcha