کارگاه تخصصی تجوید و ترتیل در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4182205
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

کارگاه تخصصی تجوید و ترتیل در یزد برگزار می‌شود

کارگاه‌های تخصصی تجوید و ترتیل به صورت جداگانه با تدریس حسن مختاری، استاد و داور قرآنی به صورت برخط و آنلاین برگزار می‌شود.

کارگاه تخصصی تجوید و ترتیل در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، کارگاه‌های تخصصی تجوید و ترتیل قرآن کریم با تدریس حسن مختاری، استاد و داور قرآنی به صورت برخط و آنلاین برگزار می‌شود.    

در همین راستا کارگاه تخصصی تجوید از روز دوشنبه، 29 آبان ماه آغاز و تا روز پنجشنبه دوم آذرماه از ساعت 18 الی 20 ادامه خواهد داشت و در قالب این کارگاه نکات ضروری تجوید همراه با کارورزی تجوید در آیات سوره مبارکه «نور» بر اساس ترتیل آموزشی سوره نور آموزش داده می‌شود.

همچنین کارگاه تخصصی ترتیل از روز دوشنبه 29 آبان الی دوم آذرماه، هر شب از ساعت 20 الی 22 با موضوع آموزش مقام راست، آموزش مقام نهاوند، آموزش انتقال بین مقام‌های راست و نهاوند به انضمام فایل آموزشی مقام راست، فایل آموزشی مقام نهاوند و دو فایل صوتی از ترتیل آموزشی مقام‌های راست و نهاوند و انتقال بین آنها برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود علاقه‌مندان برای ثبت‌نام عبارت «کارگاه تخصصی ترتیل» و یا «کارگاه تخصصی تجوید» را به شماره 09213810828 در پیام رسان ایتا یا بله ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha