حضور کاروان قرآنی «شهید دانش» در شهرستان مهریز
کد خبر: 4185066
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶

حضور کاروان قرآنی «شهید دانش» در شهرستان مهریز

کاروان قرآن کریم «شهید دانش» متشکل از پیشکسوتان و نخبگان قرآنی استان در چهارمین برنامه خود در شهرستان مهریز حضور یافت و به اجرای برنامه پرداخت.

کاروان قرآنی «شهید دانش» در شهرستان مهریزبه گزارش ایکنا از یزد، کاروان قرآن کریم «شهید دانش» متشکل از پیشکسوتان و نخبگان قرآنی استان در چهارمین برنامه خود در شهرستان مهریز حضور یافت و به اجرای برنامه پرداخت.

کاظم میرزازاده، مدیرعامل مؤسسه قاریان و حافظان استان یزد در این زمینه به ایکنا گفت: کاروان قرآنی استان یزد متشکل از پیشکسوتان و نخبگان قرآنی استان به مناسبت دهه کرامت راه‌اندازی و در شهرستان‌های مختلف حضور یافته و به اجرای برنامه می‌پردازد.

وی با اشاره به برنامه‌های این کاروان اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌‌های تخصصی قرآن کریم ویژه آقایان و بانوان، محفل انس با قرآن کریم، حضور فعالان قرآنی استان در اماکن گردشگری شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های این کاروان است.

میرزازاده با اشاره به حضور این کاروان در شهرستان‌های بافق، میبد و زارچ بیان کرد: این کاروان در چهارمین برنامه خود در شهرستان مهریز حضور یافت و ضمن برگزاری کارگاه تخصصی رشته‌های قرائت و حفظ قرآن کریم در محفل انس با قرآن کریم شرکت و به اجرای برنامه پرداخت.

یادآور می‌شود این برنامه که با همکاری فرمانداری مهریز در مسجد امام حسن مجتبی(ع) این شهرستان برگزار شد، با استقبال پرشور مردم همراه بود.

تلاوت امیرحسین انواری و مصطفی میرزایی قاریان ممتاز استان، اجرای قاریان شهرستان مهریز و گروه تواشیح، تجلیل از پیشکسوتان، اساتید و قاریان قرآن استان و شهرستان از جمله برنامه‌های این مراسم بود. همچنین حامد سلطانی نخبه قرآنی استان اجرای این برنامه را برعهده داشت.

انتهای پیام
captcha