اعلام اسامی راه‌یافتگان یزدی به مرحله نهایی مسابقات قرآن بسیج
کد خبر: 4191543
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴

اعلام اسامی راه‌یافتگان یزدی به مرحله نهایی مسابقات قرآن بسیج

مسئول دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر استان یزد، اسامی راه‌یافتگان این استان به مرحله نهایی حضوری سی‌اُمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج که در شهر قم برگزار می‌شود، را اعلام کرد.

مسابقات قرآن بسیجحجت‌الاسلام محمدحسین زارع مهریزی، مسئول دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا، با اعلام اسامی راه‌یافتگان به بخش حضوری مرحله نهایی سی‌اُمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج که از 8 الی 11 بهمن ماه در شهر قم برگزار می‌شود گفت: از استان یزد هشت نفر و دو گروه توانستند به مرحله حضوری مسابقات راه یابند. همچنین هفت نفر توانستند به مرحله غیرحضوری راه پیدا کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا «فاطمه‌سادات میرکریمی» در رشته تحقیق بزرگسالان، «مهدیه شمسی» در رشته حفظ 15 جزء بزرگسالان، «فائزه‌سادات قریشی‌نسب» در رشته حفظ کل بزرگسالان، «حسین خسروی» در رشته ترتیل بزرگسالان، «سیدعلیرضا میرجلیلی» در رشته تحقیق بزرگسالان، «علی پروا» در رشته اذان بزرگسالان، «سیدمحمدمجتبی دهقان» در رشته حفظ 15 جزء رقابتی بزرگسالان و «رضا زارع» در رشته حفظ 15 جزء رقابتی نوجوانان توانستند به این مرحله راه یابند.

زارع مهریزی افزود: همچنین گروه «شهید پوردهقان» از بخش بانوان و گروه «شهید دهستانی» از بخش آقایان در بخش گروهی مدل اول توانستند به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا کنند.

مسئول دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به راه‌یابی «زهرا مختاری» از استان یزد در رشته ارائه پنج دقیقه‌ای مفاهیم سوره مبارکه ملک بیان کرد: مرحله نهایی در این رشته به صورت ارسال فیلم بوده و نیاز به حضور برگزیدگان نیست و باید فیلم ارائه به کمیته فنی مسابقات ارسال شود.

وی با اشاره به اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی مسابقات قرآن بسیج در رشته‌های حفظ نهج البلاغه، صحیفه و حفظ سوره ملک گفت: مرحله نهایی در این رشته‌ها به صورت آزمون کتبی آنلاین است و راه یافتگان باید در آزمون آنلاین که 29 دی ماه برگزار می شود، شرکت کنند.

زارع مهریزی اضافه کرد: در همین راستا «ریحانه کریمی» در رشته حفظ و ترجمه چهل حکمت نهج البلاغه در بخش بانوان و «محمد حسن‌پور» در بخش آقایان توانستند حائز رتبه برتر شوند. همچنین «فاطمه دهقانی» در بخش بانوان و «محمد حسن‌پور» در بخش آقایان توانستند در رشته حفظ و ترجمه دعای بیستم صحیفه سجادیه رتبه برتر کسب کنند. «محمد حسن‌پور» و «سمانه هاتفی اردکانی» نیز تواسنتند به مرحله نهایی رشته حفظ و مفاهیم سوره ملک راه یابند.

انتهای پیام
captcha