مجمع تخصصی حافظان قرآن در یزد تشکیل شد + عکس
کد خبر: 4194570
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

مجمع تخصصی حافظان قرآن در یزد تشکیل شد + عکس

سلسله کارگاه‌های تخصصی ارتقا و مهارت‌افزایی حافظان قرآن کریم با تشکیل مجمع تخصصی حافظان قرآن کریم در مؤسسه مهدقرآن حضرت جوادالائمه(ع) یزد آغاز شد.

کارگاه‌های تخصصی ارتقا و مهارت‌افزایی حافظان قرآن کریمبه گزارش ایکنا از یزد، سلسله کارگاه‌های تخصصی ارتقا و مهارت‌افزایی حافظان قرآن کریم با تشکیل مجمع تخصصی حافظان قرآن کریم در مؤسسه مهدقرآن حضرت جوادالائمه(ع) یزد آغاز شد.

حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیر مؤسسه مهدقرآن حضرت جوادالائمه یزد در حاشیه این مراسم به ایکنا گفت: مجمع تخصصی حافظان قرآن در استان یزد تشکیل شد و اولین جلسه آموزشی آن امروز آغاز می‌شود.

وی با اشاره به ثبت‌نام 85 نفر از حافظان کل قرآن کریم از سطح استان در این دوره اضافه کرد: 65 نفر به صورت حضوری و 20 نفر غیرحضوری در این دوره شرکت می‌کنند و از آموزش‌های لازم بهره‌مند خواهند شد.

مطهریان، دانش‌افزایی و ارتقای سطح مهارت حافظان کل قرآن کریم را هدف اصلی تشکیل این مجمع خواند و گفت: امیدواریم این حاظفان بتوانند در مسابقات کشوری رتبه‌های خوبی را کسب کرده و همچنین حفظ خود را تثبیت و تقویت کنند.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای برگزاری این دوره در طول سال صورت گرفته و البته برنامه‌های متنوعی نیز پیش‌بینی شده که برای حافظان کل قرآن کریم استان اجرا خواهد شد.

مدیر مؤسسه مهدقرآن حضرت جوادالائمه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأسیس این مؤسسه در سال 1372 گفت: 30 سال از عمر این مؤسسه که در زمینه حفظ قرآن فعالیت دارد، می‌گذرد. توفیق داشتیم در خدمت حافظان قرآنی باشیم که توانسته‌اند در سطح استان و کشور حائز رتبه‌های برتر شوند و لذا مجمع تخصصی حافظان قرآن با توجه به درخواست بانوان حافظ تشکیل شد و امیدواریم مورد توجه و استفاده همه حافظان قرآن کریم از سطح استان قرار گیرد.

یادآور می‌شود اولین جلسه سلسله کارگاه‌های تخصصی ارتقا و مهارت‌افزایی حافظان قرآن کریم از امروز، ۲۸ دی ماه در مؤسسه مهد قرآن حضرت جوادالائمه یزد آغاز شد و در کارگاه اول مباحثی از جمله ارتقای حفظ به همراه نکات مهم و کلیدی و تشابهات اجزاء ۱ الی ۵ با تدریس بتول حیدری، آموزش عملی صوت و لحن با تدریس زهراسادات مدرسی‌زاده و فائزه‌سادات قریشی‌نسب، آموزش نحو مقدماتی در بستر آیات قرآن با تدریس زینب صالح‌بیگ آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۶:۵۰
0
0
لعنت خداوند بر دارندگان قدرت و اهل زر و زور و تزویر
captcha