آزمون مرحله سوم طرح اعطای مدرک به حفاظ در یزد برگزار شد + عکس
کد خبر: 4197540
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹

آزمون مرحله سوم طرح اعطای مدرک به حفاظ در یزد برگزار شد + عکس

آزمون مرحله سوم هجدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد.

برگزاری آزمون مرحله سوم طرح اعطای مدرک به حفاظ در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، آزمون مرحله سوم هجدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، 13 بهمن‌ماه در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، مسئول امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد در جریان این آزمون به ایکنا گفت: این مرحله هر سال با حضور برگزیدگان مرحله دوم در تهران برگزار می‌شد که امسال به صورت منطقه‌ای در 11 استان برگزار شد.

وی ادامه داد: استان یزد نیز از جمله استان‌های میزبان بود به نحوی که 15 نفر در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد 13 نفر از استان یزد و دو نفر از استان کرمان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

مسئول امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد، اعطای مدرک درجه 5 حفظ معادل دیپلم به قبول‌شدگان رشته 10 جزء، رشته 20 جزء مدرک درجه چهار معادل فوق دیپلم و رشته حفظ کل مدرک درجه سه تا یک معادل لیسانس تا دکترا را از جمله مزایای شرکت در این طرح برشمرد.

انتهای پیام
captcha