دعوت استاندار یزد از مردم برای حضور گسترده در انتخابات
کد خبر: 4202619
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

دعوت استاندار یزد از مردم برای حضور گسترده در انتخابات

استاندار یزد با صدور پیامی از مردم شریف برای حضور گسترده در انتخابات 11 اسفندماه، دعوت کرد.

مهران فاطمی، استاندار یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد با صدور پیامی از مردم شریف برای حضور گسترده در انتخابات یازدهم اسفندماه، دعوت کرد.

وی در این پیام آورده است:

«انتخابات، همواره به عنوان عالی‌ترین تجلی مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح است و مردم عزیز ایران اسلامی با درک شرایط و موقعیت‌های مختلف در ادوار گوناگون حضور مؤثر، باشکوه و معنادار در عرصه خطیر تعیین سرنوشت خویش داشته‌اند.

انتخابات در حقیقت همایش عظیمی از همدلی و وحدت ملت عزیز ایران در برابر چشم دشمنان و بدخواهان این مرز و بوم مقدس است که در کنار تمامی تأثیرات ماندگار بر عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی زندگی آحاد مردم شریف، تقویت‌کننده امنیت و اقتدار ملی است چرا که انقلاب اسلامی اصالت، قدرت، امنیت و ثبات خویش را از «مردم» می‌گیرد.  

به فضل الهی، 11 اسفندماه، روز تعیین کننده دیگری در تاریخ پرتلألو میهن عزیز اسلامی خواهد بود که ان‌شاءالله با حضور ارزشمند مردم عزیز در پای صندوق‌های رأی، به مظهر همدلی و همبستگی ملت رشید ایران عزیز بدل خواهد شد.  

اينجانب با دعوت از آحاد مردم عزیز به ويژه مردم همیشه در صحنه  استان یزد برای حضور باشكوه در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 11 اسفندماه، صحت، سلامتی و توفیق روز افزون همگان را از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha