دعوت امام جمعه بخش مرکزی یزد از مردم برای حضور در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 4204691
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰

دعوت امام جمعه بخش مرکزی یزد از مردم برای حضور در نمایشگاه قرآن

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به اینکه دهمین نمایشگاه قرآن و عترت در مرکز شهر و فضایی که محل رفت و آمد عموم است، برپا شده است، از اقشار مختلف برای بازدید و بهره‌مندی از این نمایشگاه دعوت کرد.

سید محمدکاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزدآیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد، در جریان بازدید از دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان در گفت‌وگو با ایکنا گفت: این نمایشگاه در آستانه ماه مبارک رمضان و در فضایی که مرکز شهر و محل رفت و آمد عمومی مردم است، برگزار شده که جای تقدیر است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه می‌تواند در ترویج فرهنگ قرآنی بسیار مؤثر باشد البته باید اطلاع‌رسانی لازم از طریق رسانه‌ها و آموزش و پرورش انجام شود و این نهاد در قالب این نمایشگاه نرم‌افزارها و برنامه‌های ارزشمندی که در این زمینه می‌تواند تأثیرگذار باشد، را به دانش‌آموزان معرفی کند.

مدرسی افزود: اگر این نمایشگاه غریبانه برگزار شود، آن حاصل مطلوب را نخواهد داشت و لذا درخواست دارم هم در رسانه‌ها و هم فضاهای مختلف به‌ویژه در آموزش و پرورش این نمایشگاه به صورت خاص و نه صرف یک بازدید تبلیغ و اطلاع‌رسانی شود.

امام جمعه بخش مرکزی یزد در پایان با اشاره به اینکه همگان باید قرآن را به عنوان راهنما و راهگشایی در زندگی خود قرار دهیم، از اقشار مختلف برای بازدید و بهره‌مندی از نمایشگاه قرآن که در تالار مرکزی یزد برپا شده، دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام
captcha