تشکیل سومین جلسه کمیته برگزاری مجمع عمومی اتحادیه‌های قرآنی لرستان
کد خبر: 3640752
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲

تشکیل سومین جلسه کمیته برگزاری مجمع عمومی اتحادیه‌های قرآنی لرستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: سومین جلسه کمیته برگزاری مجمع عمومی اتحادیه‌های مؤسسات و تشکل‌های قرآنی لرستان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سومین جلسه کمیته برگزاری مجمع عمومی اتحادیه‌های مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان لرستان، امروز، 20 شهریورماه با حضور چهار عضو از منصور احمدی، مسئول دفتر قرآن و عترت ارشاد به عنوان نماینده معاونت قرآن و عترت استان، محمد لروند، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی به‌عنوان نماینده‌ای از سوی تبلیغات اسلامی، مهتاب سیاهتری، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های استان به همراه مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان برگزار شد.
طی این جلسه در خصوص هماهنگی برنامه‌های مجمع عمومی این اتحادیه طی 24 شهریورماه بحث و تبادل نظر شد و همچنین صلاحدید 15 کاندیدای هیئت مدیره و چهار نفر کاندیدای هیئت بازرسی بررسی و تأیید شد. این کاندیداها به ترتیب از یک نفر از شهرستان‌های ازنا، یک نفر الیگودرز، سه نفر از بروجرد، دو نفر از دورود، یک نفر از رومشکان، یک نفر از کوهدشت و 10 نفر از خرم‌آباد هستند.
همچنین در خصوص مواردی غیرستاره‌دار اساسنامه استانی که به مدیران مؤسسات دارای مجوز رسمی و حق رأی ارسال شده است و نکات پیشنهاد داده نشد و لذا بدون هیچ تغییر اساسنامه در دستور کار قرار می‌گیرد.
مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۰
0
0
تشکیل جلسه کمیته موجب تبادل نظرات و پیشنهادات می‌شود
captcha