برگزاری مجمع عمومی اتحادیه مدغم قرآنی استان‌ مرکزی
کد خبر: 3651232
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

برگزاری مجمع عمومی اتحادیه مدغم قرآنی استان‌ مرکزی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مجمع عمومی اتحادیه مدغم قرآنی استان‌ مرکزی روز پنجشنبه، 20 مهرماه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی، مسئول دارالقرآن‌ الکریم استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: بر اساس زمانبندی هیئت رسیدگی به امور مؤسسات در جهت تشکیل مجمع عمومی استان‌ها، مجمع عمومی اتحادیه مدغم قرآنی استان مرکزی روز پنجشنبه، 20 مهرماه ساعت 9 صبح در سالن جلسات بنیاد حفظ آثار استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طی هفته‌های گذشته، جلسات مشترکی میان سازمان تبلیغات و معاونت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران عامل اتحادیه‌ها برگزار شد و امروز، 18 مهرماه جلسه مشترکی با موضوع بررسی صلاحیت کاندیداها برگزار شد.

شفیعی با اشاره به تعداد حضور مؤسسات دارای مجوز در این مجمع بیان کرد: تعداد 80 مؤسسه دارای شرایط حضور در این مجمع شرکت خواهند کرد و در رأی‌گیری مشارکت دارند.

وی ادامه داد: تعداد 17 نفر به‌عنوان نامزد هیئت رئیسه و هیئت بازرسی معرفی و صلاحیت آنان در جلسه مورد تأیید قرار گرفت که در روز مجمع در زمان مشخص به معرفی رزومه فعالیت و برنامه خود خواهند پرداخت.

مسئول دارالقرآن‌ الکریم استان مرکزی افزود: مجمع در ابتدای امر با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز می‌شود و سپس حجت‌الاسلام والمسلمین صفر قربان‌پور، مدیرکل تبلیغات اسلامی و محسن شریفی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه خوش‌آمدگویی و ارائه سخنرانی دارند.

شفیعی تصریح کرد: در ادامه پس از انتخاب هیئت رئیسه سنی، بررسی و تصویب اساس‌نامه اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی انجام می‌شود و سپس نامزدها به معرفی پرداخته و رأی‌گیری برای انتخابات هیئت مدیره و هیئت بازرسی انجام می‌شود و در نهایت رأی‌ها شمارش و اعضا مورد تأیید قرار خواهند گرفت.

وی در پایان با اشاره به اینکه در روند برپایی این مجمع نمایندگانی از اتحادیه‌های کشوری نیز حضور خواهند داشت، بیان کرد: تاکنون همکاری خوبی بین دستگاه‌های صورت گرفته و این مجمع نیز به خوبی و در آرامش برگزار می‌شود.
captcha