بیش از دو هزار اثر به جشنواره روح خدا ارسال شد
کد خبر: 3335334
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

بیش از دو هزار اثر به جشنواره روح خدا ارسال شد

گروه هنر: مسئول کانون مساجد استان یزد گفت: بیش از ۲ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره کشوری روح خدا ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه سومین جشنواره کشوری روح خدا اظهار کرد: با توجه به اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره به اتمام رسیده، بیش از 2 هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از امروز نیز مرحله داوری آثار آغاز به کار کرد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد خاطرنشان کرد: در اولین دوره از این جشنواره 668 اثر و دومین دوره از آن نیز بیش از یک هزار و 720 اثر ارسال شده است که امسال نیز نسبت به اولین دوره از جشنواره بیش از 3 برابر افزایش داشته است.

رستگاری تصریح کرد: این جشنواره کشوری با هدف تبیین ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره)، آشکارسازی ابعاد قیام 15 خرداد، شناسایی ابعاد مختلف انقلاب و دستاوردهای آن، تبیین نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: رشته‌های مقاله‌نویسی، شعر، سرود، مسابقه پیامکی، وصیت نامه امام، وبلاگ نویسی، نقاشی و خوشنویسی، عکاسی، خاطره‌نویسی، مسابقه کتابخوانی و نامه‌ای به روح خدا موضوعات این جشنواره است.

مسئول دبیرخانه سومین جشنواره کشوری روح خدا گفت: در این دوره از جشنواره، مسابقه کتابخوانی با بیش از 796 اثر رتبه اول را به خود اختصاص داده و  موضوع نقاشی و خوشنویسی با 321 اثر در رتبه دوم و وبلاگ نویسی با 250 اثر و شعر و سرود نیز با 273 اثر به عنوان سوم مشترک قرار دارند.

گفتنی است آئین اختتامیه این جشنواره 30 مردادماه سال جاری همزمان با روز جهانی مساجد برگزار می‌شود.

captcha