راهیابی دو اثر هنرمند یزدی به نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم
کد خبر: 3505016
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

راهیابی دو اثر هنرمند یزدی به نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی: آثار دو هنرمند یزدی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از ٢٤ خردادماه تا ٨ تیر ماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ١٨ الی ٢٣:٣٠ برگزار خواهد شد.
محمود رهبران خوشنویس برجسته یزدی با اثر «به نام خداوند بخشنده مهربان» و محمد مهدی راضی با اثر نقاشی خط در این نمایشگاه بین‌المللی شرکت می‌کنند.
محمود رهبران در چندین نمایشگاه داخل و خارج شرکت جسته و در چهار دوره جشنواره ملی خوشنویسی رضوی مقام نخست داشته است، وی همچنین چهار مقام بین‌المللی از کشورهای امارات متحده عربی و ترکیه بدست آورده است.
کتاب حافظ و گلشن راز و مناجات‌نامه را خطاطی کرده و هم اکنون استاد انجمن خوشنویسان یزد می‌باشد و کلاس‌ها ی فوق ممتاز را تدریس می‌نماید.
محمدمهدی راضی نیز از هنرمندان برجسته نقاشی خط استان یزد است که  پس از نزدیک به پنج سال تلاش توانست رشته نقاشی خط را برای دوره کارشناسی ناپیوسته به تصویب برساند و همچنین در نمایشگاه‌های مختلف بین‌المللی شرکت نموده است.
captcha