تجلیل از خانواده شهدا و ايثارگران صنعت آب و برق یزد
کد خبر: 3751105
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

تجلیل از خانواده شهدا و ايثارگران صنعت آب و برق یزد

گروه اجتماعی ــ طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان از خانواده شهدا و ايثارگران صنعت آب و برق استان یزد تجلیل شد.

تجلیل از خانواده شهدا و ايثارگران صنعت آب و برق استان یزد

به گزارش ایکنا از یزد، طی مراسمی صبح امروز، 7 مهرماه با حضور جمعی از مسئولان از خانواده شهدا و ايثارگران صنعت آب و برق استان یزد تجلیل شد.
محمدحسن صباغزادگان، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در این مراسم با اشاره به رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های ملت ایران و ایثارگری در دوران دفاع مقدس، گرامیداشت هفته دفاع مقدس را جز اعتقادات ملت ایثارگر ایران دانست.
وی تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم را فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت برای نسل جوان برشمرد و گفت: رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا در دروان دفاع مقدس، درس‌هایی از مقاومت و ایثار را از خود به یادگار گذاشتند و امروز در جنگ اقتصادی غرب علیه جمهوری اسلامی ایران خوشبختانه ایثارگران تا به امروز در این جبهه نشان دادند که نه‌تنها هیچ‌کدام از این تحریم‌ها کارساز نیست بلکه ملت ما را قوی‌تر و مقاوم‌تر خواهد کرد.
صباغزادگان تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس را تجلیل از ارزش‌ها دانست و تأکید کرد: این وظیفه‌ای بر عهده آحاد ما است و موظفیم فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ دفاع از دین و کشور را زنده نگه‌داریم و به نسل‌های بعد هم انتقال دهیم و متذکر شویم.
فتح‌الله جمیری، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم، 8 سال دفاع مقدس را برگ زرینی بر تاریخ چند صده اخیر دانست و گفت: ملت ایران با دفاع جانانه خود و روحیه ایثار در مقابل تمام دنیا اجازه دست‌اندازی به حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را به دشمنان ندادند.
وی با مروری بر نقش ایثارگران و خانواده شهدا در این دفاع 8 ساله، اعتقادات مذهبی، رهبری امام راحل و حفظ وحدت در جامعه را از مهم‌ترین مؤلفه‌ها در پیروزی در جنگ دانست.
جمیری با بیان این‌که امروز دشمن به این موضوعات پی برده و روی اعتقادات نسل جوان کار می‌کند، تصریح کرد: علاوه بر آن دشمن با تضعیف رهبری و اختلاف‌افکنی میان قومیت‌ها و گرایش‌های سیاسی به دنبال اهداف شوم و پلید خود است.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان این که ایثارگران و بسیجیان الگویی برای خدمتگزاری جامعه باشند، افزود: در شرایط اقتصادی کنونی کمک به رفع مشکلات معیشتی اقشار ضعیف جامعه، می‌تواند توطئه دشمنان را خنثی ‌کند.
انتهای پیام

captcha