دشمن برای از بین بردن رنگ و بوی شهادت در ایران تلاش می‌کند
کد خبر: 3868667
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳

دشمن برای از بین بردن رنگ و بوی شهادت در ایران تلاش می‌کند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه یزد گفت: دشمنان برای زدودن رنگ و بوی شهادت در ایران اسلامی تلاش می‌کنند و می‌خواهند عظمت شهدا را از بین ببرند و فکر ما را از اسلام، انقلاب، شهادت، دین و ولایت منحرف کنند.

دشمن برای از بین بردن رنگ و بوی شهادت در ایران تلاش می‌کندبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه امروز  شهر یزد ضمن تسلیت شهادت  سردار حاج قاسم سلیمانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: ایشان در سخنانی فرمودند که دشمنان درصدد هستند رنگ و بوی شهادت در ایران از بین برود و همچنین خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: مواظب گفتمان و عقیده خود باشید و نگذارید که حرف‌های شما را وارونه نشان دهند و عقیده شما را بگیرند.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای از بین بردن روحیه شهادت در ایران اسلامی تلاش می‌کند افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید: تصور نکنید که افرادی که در راه خدا شهید می‌شوند، اموات هستند بلکه زنده هستند و نزد پروردگار روزی می‌خورند.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد عظمت شهدا را از بین ببرد و فکر ما را  از اسلام، انقلاب، شهادت، دین و ولایت منحرف کند بیان کرد: ما نباید ذره‌‌‌ای در این مسیر غفلت کنیم و از ایستادگی در برابر دشمن دست برداریم، ملت عراق باید با شجاعت از استقلال و امنیتشان حفاظت و حراست کنند.

آیت‌الله ناصری گفت: هوشیاری امت مسلمان و بصیرت همه مردم و جبهه مقاومت موجب شکست توطئه‌های استکبار جهانی است و باید این روحیه همچنان تداوم داشته باشد.

آيت الله ناصری در ادامه گفت: با توجه به اينكه سردار فلاح زاده در سفرها هميشه همراه حاج قاسم بودند، از صبح تاكنون نگران حال ايشان بودم و با پيگيری كه كردم متوجه شدم كه فلاح زاده در اين سفر هم به همراه حاج قاسم بودند اما چند دقيقه قبل از اين حادثه تروريستی، از ايشان جدا شدند و حال ايشان خوب است.

وی ادامه داد: من نمی‌دانم چه حالی به امام خامنه ای دست داد زمانی كه خبر شهادت حاج قاسم را به ایشان دادند اما می‌دانم حال رهبری همانند زمانی است كه خبر شهادت مالک اشتر را به حضرت علی دادند.

وی دربخش دیگر خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه گفت: رفتار و زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) الگو و درس زندگی است ، درس انسانیت، رحمت، مروت و ایثار است.

ناصری افزود: یکی از خصوصیات زهرا (س) اینکه ام الائمه و همه خصوصیات اهل بیت در ایشان جمع و همه کمالات را دارند غیر از ولایت که به نحوی زهرا مادر ولایت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد بیان کرد: فاطمه (س) اسوه همگان است و آنچه مبین است عشق فاطمه زهرا (س) به خداست و هر چه در وجود ایشان هست همه تسلیم خدای متعال است.

انتهای پیام
captcha