فرهنگ مقاومت آزادگان به نسل جوان منتقل شود
کد خبر: 3916987
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸

فرهنگ مقاومت آزادگان به نسل جوان منتقل شود

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ مقاومت آزادگان به‌عنوان یک سرمایه ارزشمند اجتماعی باید به نسل جوان منتقل شود.

فرهنگ مقاومت آزادگان به نسل جوان منتقل شودبه گزارش ایکنا از یزد، محمد صالح جوکار، نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی 26 مردادماه در دیدار جمعی از آزادگان استان اظهار کرد: تحمل سال‌ها اسارت و سختی‌ها و ایستادگی بر اصول و ارزش‌های دینی و انقلاب جزو ویژگی‌های این عزیزان است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایستادگی آزادگان و صبر و مقاومت آن‌ها موجب شکست دشمن و موفقیت نظام در دوران هشت سال دفاع مقدس شد و باید به نحو مناسب از فرصت هفته آزادگان برای روایت ایثار و مقاومت‌ها و تبیین آن برای مردم و جوانان استفاده شود.

وی به اهمیت توجه به نیازهای آزادگان و پیگیری امور و بررسی مطالبات آن‌ها توسط مسئولان به‌عنوان یک وظیفه، انجام آن را خواستار شد.

حجت‌الاسلام عباس زارع، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد نیز در این دیدار با تشریح برنامه‌های بنیاد به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی عزت و اقتدار را مدیون جان‌فشانی شهدا و صبر و استقامت جانبازان و آزادگان دانست.

زارع با ارائه گزارشی از وضعیت آزادگان استان تصریح کرد: دوران سخت اسارت فرصتی برای تبلور استعدادهای نهفته عزیزان آزاده شد.

یادآور می‌شود در این دیدار تعدادی از آزادگان به طرح دیدگاه‌ها، مسائل و ذکر خاطره دوران اسارت خود پرداختند.

انتهای پیام
captcha