توزیع 1500 بسته «تبرکات حسینی» در یزد
کد خبر: 3922004
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴

توزیع 1500 بسته «تبرکات حسینی» در یزد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از توزیع 1500 بسته معیشتی به ارزش 400 میلیون تومان به منظور کمک به اقشار نیازمند و کم‌درآمد جامعه از محل موقوفات خبر داد.

توزیع 1500 بسته «تبرکات حسینی» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدحسین کاظمی، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد 19 شهریورماه در جمع خبرنگاران از توزیع بیش از ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین اقشار نیازمند جامعه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و عدم پخت اطعام، از محل اجرای نیات موقوفات مرتبط با ماه محرم و صفر و همچنین نیات موقوفات اطعام، تعداد ۱۵۰۰ بسته حبوبات به ارزش ۴ میلیارد ریال تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: با همکاری مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه در شب تاسوعا و عاشورای حسینی بسته‌های معیشتی در قالب تبرکات حسینی بین اقشار نیازمند توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد با اشاره به اجرای طرح روضه‌های خانگی در این شهرستان اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا و پرهیز از هر گونه تجمع، طرح «هر خانه یک روضه» در سطح شهرستان اجرایی و نیات موقوفات در زمینه روضه‌خوانی به مرحله عمل رسید.

وی ادامه داد: در این طرح خانواده‌هایی که قصد دارند در ماه محرم در منازل خود یک روضه‌خوانی ساده و خصوصی داشته باشند، اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد حق‌القدم سخنران را از محل موقوفات روضه‌خوانی این شهرستان تامین خواهد کرد.

کاظمی افزود: خوشبختانه تاکنون این طرح مورد استقبال خوب شهروندان یزدی قرار گرفته و اجرای آن تا پایان ماه محرم الحرام قطعی و در حال اجراست، درصدد هستیم این طرح تا پایان ماه صفر تمدید شود.

وی همچنین از برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در ۱۰ امامزاده شهرستان خبر داد و گفت: همچنین ۲۵۰ بسته پروتئینی به ارزش ۵۰ میلیون تومان از محل موقوفه‌ای تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام
captcha