200 برنامه در هفته دفاع‌مقدس از سوی بانوان طلبه یزدی اجرا می‌شود
کد خبر: 3924416
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸

200 برنامه در هفته دفاع‌مقدس از سوی بانوان طلبه یزدی اجرا می‌شود

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری 200 برنامه مجازی و بعضا حضوری در طول هفته دفاع مقدس از سوی بانوان طلبه در این استان خبر داد.

200 برنامه در هفته دفاع‌مقدس از سوی بانوان طلبه یزدی اجرا می‌شودمریم حسن‌پور، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از اجرای 30 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در مدارس علمیه خواهران استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شرایط ناشی از کرونا ویروس 200 برنامه فرهنگی به صورت مجازی و بعضا حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی تهیه کلیپ، عکس‌نوشته، بروشور، اینفوگرافی، موشن اینفوگرافی، تولید محتوا در خصوص فرماندهان و شهدای دفاع مقدس و انتشار در فضای مجازی، راه‌اندازی پویش‌های «عهدی با شهدا»، نشست‌های سیاسی و بصیرتی، تهیه بسته‌های معیشتی و کمک مؤمنانه همراه با نشان مناسبت دفاع مقدس را از جمله این برنامه‌ها دانست.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی، نقاشی فرزندان طلاب، دیدار با خانواده شهدای دفاع مقدس و شهدای سلامت و همچنین شهدای مدافع حرم و... با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، زیارت قبور شهدا و غباررویی، برگزاری شب خاطره مجازی با موضوع دفاع مقدس، تهیه بسته فرهنگی شهدا و تقدیم به فروشندگان خانم از دیگر برنامه‌های این هفته در مدارس است.

حسن‌پور بررسی و ارائه نقش زنان در دفاع مقدس به عنوان الگوهای صبر و استقامت در فضای مجازی، تجلیل از مدافعان سلامت، نشست با خانواده طلاب در مورد دفاع مقدس با حضور سخنران، برگزاری همایش دختران زینبی با حضور دختران نوجوان و اجرای برنامه‌های مختلف همانند روایت‌گری، دعوت از خانواده شهید، یادبود شهدای گمنام مدفون در مدارس علمیه، دعوت خانواده شهدا در سخنرانی برنامه‌های صبحگاهی مدارس، بازدید طلاب از گنجینه شهدا شهرستان اردکان و ختم صلوات هدیه به روح پاک شهدا و امام شهدا را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha