آغاز پویش مجازی «کرونا من را کتابخوان کرد» در یزد
کد خبر: 3935383
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲

آغاز پویش مجازی «کرونا من را کتابخوان کرد» در یزد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از آغاز پویش کتابخوانی مجازی با عنوان «کرونا من را کتابخوان کرد» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در این استان خبر داد.

آغاز پویش مجازی «کرونا من را کتابخوان کرد» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل ارشاد، مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اجرای برنامه‌های متعدد به مناسبت هفته کتاب در این استان اظهار کرد: به این مناسبت 3 پویش کتابخوانی در استان راه‌اندازی شده که «خوانش خانوادگی کتاب»، «کتاب محبوب من» و برگزاری پویش کتابخوانی مجازی با عنوان «کرونا من را کتابخوان کرد» از پویش‌هایی است که در هفته کتاب و کتابخوانی در استان یزد در حال برگزاریست.

وی با اشاره به برگزاری ارتباط‌های زنده با کارشناسان حوزه ترویج کتابخوانی در فضای مجازی گفت: نشست‌های دورهمی بانوان کتابخوان نیز به صورت مجازی (هر روز یک دورهمی) برگزار خواهد شد.

جوادیان‌زاده اعلام کرد: تهیه کلیپ‌های یک دقیقه‌ای معرفی کتاب توسط مسئولان و اشخاص شناخته شده در فضای مجازی و پخش زنده رادیو کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی در استان یزد از دیگر برنامه‌ها است.

وی؛ استفاده از تلویزیون‌های شهری جهت معرفی کتاب، برگزاری مسابقات کتابخوانی، نقد و بررسی کتاب، مشارکت 18 کتابفروشی در طرح پاییزه کتاب و افتتاح کتابخانه تخصصی تئاتر و هنرهای نمایشی را از دیگر برنامه‌های این دوره هفته کتاب در استان یزد برشمرد.

یادآور می‌شود بیست‌و‌هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا ۳۰ آبان‌ماه با شعار «دانایی؛ مانایی» در حال برگزاریست.

انتهای پیام
captcha