اثر «دانشجوی انقلابی» در یزد رونمایی می‌شود
کد خبر: 3938845
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

اثر «دانشجوی انقلابی» در یزد رونمایی می‌شود

نخستین اثر حماسی موسیقایی با عنوان «دانشجوی انقلابی» از سوی گروه تواشیح و مدیحه‌سرایی «آوای وصال» دانشگاه آزاد اسلامی یزد رونمایی می‌شود.

اثر «دانشجوی انقلابی» در یزد رونمایی می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، به مناسبت 16 آذرماه؛ روز دانشجو، نخستین اثر حماسی موسیقایی با عنوان «دانشجوی انقلابی» از سوی گروه تواشیح و مدیحه‌سرایی دانشجویی، آوای وصال دانشگاه آزاد اسلامی یزد رونمایی می‌شود.

این گروه متشکل از دانشجویان برتر مسابقات شفاهی قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی یزد است که تحت عنوان گروه همسرایی «آوای وصال» با حمایت شورای فرهنگی این دانشگاه و با همت و همراهی معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد یزد به فعالیت حرفه‌ای در این عرصه و در قالب این هنر دینی می‌پردازند.

این اثر جدید حماسی موسیقایی به سرپرستی علی زادمهر، فعال قرآنی عرصه تواشیح و با اجرای دانشجویان محمدجواد پرهیزکار، حمیدرضا حاتمی‌زاده، محمدحسین نجارزاده، عرفان میرجلیلی، ابراهیم شادپور برای نخستین بار در سطح گروه‌های همخوانی دانشگاهی کشور اجرا خواهد شد.

شعر این اثر از عالیه مهرابی، شاعر برجسته کشور و استان یزد است و صادق آتشی؛ آهنگساز و تنظیم و میکس را نیز وحید فرجاد عهده‌دار خواهند بود.

یادآور می‌شود گروه تواشیح و مدیحه‌سرایی دانشجویی «آوای وصال» دانشگاه آزاد اسلامی یزد اخیرا توانسته در اولین سال شروع فعالیت، در چهل و سومین دوره مسابقات سازمان اوقاف و امورخیریه به عنوان تنها نماینده این سازمان در مسابقات ملی همخوانی و تواشیح شورای عالی قرآن سال ۹۹ شرکت چشمگیر داشته باشد و در نهایت با تلاش شبانه روزی اعضای گروه به مرحله ملی این رویداد قرآنی راه یابند و به عنوان تنها نماینده قرآنی در سطح کل مراکز آموزش عالی کشور و در قالب این هنر دینی در جمع دیگر گروه‌های برتر، هنرنمایی و به مرحله فینال راه پیدا کند.

انتهای پیام
captcha