یادواره «سردار سلیمانی» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3943532
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲

یادواره «سردار سلیمانی» در یزد برگزار می‌شود

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری یادواره سردار سرافراز اسلام و انقلاب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و 1650 شهید شهرستان یزد خبر داد.

یادواره «سردار سلیمانی» در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، سردار رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، روز گذشته، 6 دی‌ در نشست راهبردی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی چهار هزار شهید دارالعباده و دارالعلم استان اظهار کرد: در حاشیه این کنگره یادواره‌های شهرستانی در حال برگزاریست.

وی تصریح کرد: سه‌شنبه این هفته یادواره سردار سرافراز اسلام و انقلاب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و 1650 شهید شهرستان یزد در ورزشگاه شهید نصیری برگزار می‌شود و در حاشیه این یادواره، 4 هزار بسته معیشتی، 110 سری جهیزیه، 400 ذبح قربانی و تحت پوشش قرار گرفتن 1650 یتیم استان یزد انجام می‌شود.

پورشمسی بیان کرد: در خصوص سرکشی از خانواده‌های شهدا نگرانی وجود داشت که چگونه این اقدام انجام شود و مقرر شد که امسال مسئولان استان با تمام این خانواده‌های شهدا دیدار و از آنها دلجویی کنند، هفته گذشته از خانواده 750 شهید استان یزد سرکشی و دیدار و دلجویی صورت گرفت و دیدار با مابقی خانواده‌های شهدا هم این هفته انجام می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پایان اظهار کرد: برای کنگره امسال 40 برنامه شاخص و ویژه در نظر گرفته شده و با کمک کمیته امداد و استانداری و دیگر نهادها در حال برگزاریست.

انتهای پیام
captcha