راه‌یابی دانشجویان دانشگاه آزاد یزد به جشنواره ملی «قرآن و عترت»
کد خبر: 3949272
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

راه‌یابی دانشجویان دانشگاه آزاد یزد به جشنواره ملی «قرآن و عترت»

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از کسب عناوین برتر و راه‌یابی دانشجویان این دانشگاه به بیست‌و‌پنجمین جشنواره ملی «قرآن و عترت» دانشگاهیان خبر داد.

راه‌یابی دانشجویان دانشگاه آزاد یزد به جشنواره ملی «قرآن و عترت»محمدرضا دهقانی‌اشکذری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از کسب عناوین برتر مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاداسلامی از سوی دانشجویان واحد یزد و راه‌یابی به جشنواره ملی خبر داد و اظهار کرد: مرحله داوری بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی به علت شرایط کرونا به‌صورت مجازی انجام و با مشخص شدن برترین‌های مسابقات در رشته‌های مختلف به‌کار خود پایان داد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد افزود: دانشجویان این دانشگاه توانستند دو عنوان برتری این دوره از مسابقات را در رشته‌های  تواشیح و رشته سبک زندگی اسلامی کسب کرده و به سی‌وپنجمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان راه یابند.

دهقانی‌اشکذری با اشاره به اینکه کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی یزد در چهار سال متوالی توانسته نمایندگان شایسته‌ای را در بخش فینال جشنواره ملی دانشگاهیان کشور داشته باشد گفت: راضیه درندی در رشته سبک زندگی اسلامی و گروه تواشیح منتخب دانشجویی آوای وصال دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد متشکل از منصور گل‌محمدی،  ابراهیم شادپور، محمدجوادپرهیزکار، محمدحسین نجارزاده و محمدعرفان میرجلیلی به سرپرستی علی زادمهر به جشنواره ملی راه یافتند.

وی ادامه داد: سی و پنجمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور امسال به‌صورت مجازی و غیر‌حضوری و با ارسال آثار نفرات منتخب راه یافته، داوری می‌شود تا  برترین‌های ملی این دوره در مراسم اختتامیه این جشنواره که 20 اسفندماه سال جاری به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می‌شود، تجلیل شوند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد یادآور شد: گروه تواشیح منتخب دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد از سال 1385 تاکنون با حمایت همه جانبه شورای فرهنگی و معاونت فرهنگی و دانشجویی این واحد توانسته رتبه‌های مختلف بین‌المللی و ملی مسابقات قرآنی را کسب کند.

 

انتهای پیام
captcha