ویژگی منحصر به‌فرد انقلاب اسلامی / پیام 22 بهمن به دشمن
کد خبر: 3953395
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱

ویژگی منحصر به‌فرد انقلاب اسلامی / پیام 22 بهمن به دشمن

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور 22 بهمن را روز عید ولایت الهی دانست و گفت: پیام 22 بهمن برای دشمنان، پیام صلابت و عزت است و آنها را به طور قطع بیشتر از قبل خشمگین خواهد کرد.

ویژگی منحصر به‌فرد انقلاب اسلامی / پیام 22 بهمن به دشمنبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، امروز، 22 بهمن در مراسم راهپیمایی خودرویی مردم یزد در میدان امیرچقماق اظهار کرد: آنچه در 22 بهمن رخ داد، لبیک یک ملت بزرگ به آرمان پیامر اعظم(ص) بود که از پس چند قرن در جریان انقلاب اسلامی به این آرمان بزرگ علوی و نبوی لبیک گفت و نظامی را بر اساس الگوی علوی و فاطمی تأسیس کرد.

وی ادامه داد: این مردمی‌ترین و بزرگترین انقلاب است که به دست مردمی مؤمن، متدین، سلحشور، اصیل و ریشه‌دار، فهیم و باوفا انجام شد و خداوند متعال نیز وقتی اراده ملت ایران را برای ورود به یک عصر جدید در سایه‌سار ملت الهی و صبر این ملت را دید، نصرت خود را بر آنها نازل کرد و امروز در برابر چشمان متعجب دوست و دشمن این نهضت بزرگ همچنان سربلند و باشکوه مسیر خود را ادامه می‌دهد زیرا از مصادیق کلمه طبیه است.

حاج علی‌اکبری گفت: انقلاب اسلامی ما در هدف منحصر به فرد است و هدف انقلاب اسلامی، تحقق آرمان الهی، ولایت الهی، ولایت علوی و رسیدن به آن روز موعود، یعنی روز طلوع خورشید ولایت عظمی و روز ظهور مهدی موعود است. هدف انقلاب اسلامی، زمینه‌سازی برای تحقق آرمان بزرگ و آماده‌کردن شرایط، مقدمات، تربیت یار، گفتمان‌سازی، زمینه فراهم کردن برای آن واقعه عظیم و بزرگ و سعادت آفرین است و هیچ انقلاب دیگری چنین ویژگی نداشته است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بیان کرد: انگیزه کسانی که انقلاب کردند یک انگیزه الهی و برخاسته از عمق ایمان دینی آنها بود و ویژگی منحصر به فرد انقلاب اسلامی ما رهبرش، امام راحل و رهبری از جنس انبیا و اولیا بود که در سیما و چهره و عرفان و عشق و حماسه و شجاعت و حکمت و تدبیر و دوراندیشی او، ملت ما و همه ملت‌های جهان انبیای الهی و صلحای بزرگ را به خاطر می‌آوردند.

وی ادامه داد: مردم ما نیز منحصر به فرد هستند، ملتی حقیقتاً باصفا و باوفا، شکور، قدرشناس و صبور و این‌ها از ویژگی‌های عظیمی است که در بهمن 57 به پیروزی رسید و سرآغاز یک دوران جدید نه فقط برای ملت ما بلکه برای ملت‌های آزاده جهان شد. ملت عزیز ما به خوبی می‌داند و درک می‌کند که یک اتفاق عادی رخ نداده و این انقلاب آغاز عصر جدیدی برای عالم است و بعد از آن شاهد وقایع بزرگ در جهان بودیم و در همان سال‌های نخست اتحاد سوسیالیستی شوروی متلاشی شد و پیامی که امام راحل ما داده بود، محقق شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تأکید کرد: پس از پیروزی انقلاب مسلمانان جهان احساس حیات و عزت کردند و امروز هم حال و روز آمریکای جهانخوار را ملاحظه می‌کنید و اگر امام راحل وعده فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی را دادند، امام حاضر عظیم الشان ما، پیش بینی افول امپرالیسم غرب به رهبری آمریکا را داده‌اند و در این میان انقلاب و نظام برخاسته از این انقلاب هر روز ریشه‌دارتر، قوی‌تر و با صلابت بیشتر به راه خود ادامه می‌دهد و خداوند متعال از برکت این ملت و امام و آرمان‌های آنها، نصرت خود را نازل کرد و ما شاهد دستاوردهایی هستیم که هر یک به تنهایی در عرصه‌های گوناگون باعث افتخار ملت ما است.

وی یادآور شد: میوه‌های شیرین این انقلاب و این نهضت اسلامی در دسترس ملت ما است و شیرین‌ترین آن عزت، آزادی و استقلال به ویژه استقلال سیاسی بود و بعدها به تدریج در حال شکل‌گیری استقلال اقتصادی و اعتلای دینی و علمی و امنیت کشور ما است و در اقتدار ملی، در قدرت بازدارندگی در برابر جبهه کفر و استکبار، ملت ما حرف اول را به برکت انقلاب اسلامی می‌زند. یک ملت حقیر شده زیر چکمه‌های استکبار امروز به یک ملت پرافتخار تبدیل شده که در برابر دشمنان خود ایستاده و همچنان الهام‌بخش برای دوستان خود است و مسیر سعادت را طی می‌کند.

وی با بیان اینکه این انقلاب بعد از یک چله به آرمان‌های خود وفادار مانده است، افزود: روز 22 بهمن برای ملت ما روز عید ولایت الهی است و پرچم کشور ما پرچم علوی و فاطمی و پرچمدار آن رهبر معظم انقلاب است و اینها در کنار هم، امید را هر روز بیشتر از روز قبل متجلی می‌کند.

حاج علی‌اکبری ادامه داد: امسال 22 بهمن ما یوم‌الشکر و روز ابراز سپاس به درگاه خداوند متعال است و روز تشکر ملت ما از کسانی است که در راه تحقق این انقلاب جان و جانان دادند و چه مردانی که در دفاع از امنیت، حریم و حرم، سلامت دفاع از علم و دانش و سلامت از جان خود دریغ نکردند و امروز این ملت برای تجدید پیمان با امام سلحشور و دلیر، آیت‌الله امام خامنه‌ای به میدان آمده و برای ادامه این راه تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی همراه خواهد بود. ملت ما در چله گذشته انقلاب متوجه شد که رسیدن به این قله‌های بزرگ استقامت و دو بال شکر و صبر می‌خواهد تا به قله‌های سعادت برسد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در بخش دیگری از سخنان خود یزد را یکی از مهمترین کانون‌های تحقق انقلاب اسلامی دانست و گفت: یزد در مبارزات انقلابی به رهبری شهید صدوقی بی‌نظیر بود و مردمان آن همه در ولایتمداری و دینداری و روحیه انقلابی مستعد هستند و از روز اول وفادارانه در کنار امام راحل و اکنون در کنار امام حاضر حضور دارند.

وی اظهار کرد: مسیر پیش روی ملت ایران یک مسیر روشن و پرافتخار است و روزهای بسیار روشن در انتظار این ملت و مقاوم است و اگر بر همین روشی که در چله گذشته بودیم، بمانیم و با همان وفا و استقامت و صبوری و همان حضور در صحنه و بصیرتی که در 9 دی 88 از خود نشان دادید در میدان باشیم، وعده خداوند متعال برای نصرت ما قطعی است و روزهای بهتری از اضمحلال دشمنان جامعه بشری و روزهای باشکوه‌تری را برای ملت خودمان خواهیم دید.

حاج علی‌اکبری تأکید کرد: پیام 22 بهمن برای دشمنان، پیام صلابت و عزت است و آنها را به طور قطع بیشتر از قبل خشمگین خواهد کرد و پیام 22 بهمن برای مسئولان نظام نیز پیام خدمت عاشقانه، مجاهدانه و صمیمانه است. پیام 22 بهمن ملت ایران برای دولت که در ماه‌های پایانی خدمت خود به سر می‌برد، این است که با جهاد و خدمت، دل ملت را شاد کند و در برابر زیاده خواهی‌های دشمن قوی و نستوه و در برابر ملت خادم و به دنبال خدمت عاشقانه باشد.

انتهای پیام
captcha