۱۶ امامزاده و بقاع متبرکه یزد میزبان طرح آرامش بهاری 1400
کد خبر: 3960273
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰

۱۶ امامزاده و بقاع متبرکه یزد میزبان طرح آرامش بهاری 1400

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: ۱۶ امامزاده و بقاع متبرکه استان یزد میزبان زائران نوروزی در اجرای طرح آرامش بهاری هستند.

۱۶ امامزاده و بقاع متبرکه یزد میزبان طرح آرامش بهاریحجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به اینکه ۱۶ امامزاده و بقاع متبرکه استان یزد میزبان زائران نوروزی در اجرای طرح آرامش بهاری هستند، اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی سال جدید طرح آرامش بهاری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی اجرا می‌شود، البته در صورت تغییر وضعیت کرونایی به نارنجی و قرمز اجرای طرح نیز منتفی خواهد شد.

زارع‌زاده با اشاره به اجرای این طرح از ۲۸ اسفند امسال تا ۱۳ فروردین سال آینده در بقاع متبرکه منتخب این استان اضافه کرد: نوروز امسال طرح آرامش بهاری به‌دلیل وضعیت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بقاع متبرکه در قالب برپایی ایستگاه‌های سلامت و خدمات رسانی به مردم برگزار ‌شد. 

وی افزود: برگزاری مراسم ویژه تحویل سال، برپایی خیمه‌های معرفت، برپایی غرفه‌های انتظار و مهدویت، کودک و نوجوان، مشاوره و عفاف و حجاب، برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و قرآنی و مناسبتی، نصب تابلوهای نمایشگاهی از جمله برنامه‌های طرح آرامش بهاری است.

زارع‌زاده از حضور مبلغان در طول اجرای طرح خبر داد و بیان کرد: ۱۶ مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم و ۲۰ مبلغ بومی به‌صورت حضوری در خیمه‌های معرفت بقاع متبرکه فعالیت خواهند داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد افزود: این طرح یکی از طرح‌های سازمان اوقاف و امور خیریه با رویکرد فرهنگی ــ مذهبی و با هدف خدمت‌رسانی به زائران است که امسال نیز همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در اجرای برنامه‌ها در بقاع مجری طرح رعایت خواهد شد.

انتهای پیام
captcha