مسابقه دکلمه‌خوانی «صحیفه» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3960888
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

مسابقه دکلمه‌خوانی «صحیفه» در یزد برگزار می‌شود

با توجه به معرفی استان یزد به عنوان اولین پایتخت صحیفه سجادیه ایران، مسابقه دکلمه‌خوانی «صحیفه» از دعای شریف بیست و چهارم با هدف آشنایی هرچه بیشتر اقشار مختلف با این کتاب گران‌سنگ برگزار می‌شود.

مسابقه دکلمه‌خوانی «صحیفه» در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، با توجه به معرفی استان یزد به عنوان اولین پایتخت صحیفه سجادیه ایران، مسابقه دکلمه‌خوانی «صحیفه» از دعای شریف بیست و چهارم، دعا برای پدر و مادر، با هدف آشنایی هرچه بیشتر اقشار مختلف با این کتاب گران‌سنگ برگزار می‌شود.

شرکت در این مسابقه از سالروز میلاد مسعود امام سجاد(ع)، آغاز شده و علاقه‌مندان تا  31 فروردین 1400 برای ارسال فایل صوتی فرصت دارند.

دبیرخانه یزد؛ پایتخت صحیفه سجادیه ایران از عموم مردم در تمام گروه‌های سنی دعوت کرد تا با قرائت دکلمه‌گونه حداقل یک فراز از ترجمه این دعا و ضبط صدای خود و ارسال از طریق شبکه‌های اجتماعی به شماره تلفن 09940515030 در این حرکت فرهنگی بزرگ مشارکت کرده و از جوایز آن نیز بهره‌مند شوند.

مراحل مشارکت در مسابقه به شرح ذیل اعلام شده است:
1. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به یکی از ترجمه‌های صحیفه سجادیه و مطالعه دعای 24 یک یا چند فراز از این دعا را که به نظر شرکت‌کننده دلنشین‌تر بوده و ارتباط بهتری با آن برقرار می‌شود، انتخاب کنند.
2. با گوشی موبایل یا دستگاه ضبط صوت الکترونیکی (ویس ریکوردر) صدای خود را در حالی که آن فراز از دعا را به صورت طبیعی و دلنشین قرائت می‌شود، ضبط کنند.
3. فایل صوتی ضبط شده با درج نام و نام خانوادگی شرکت‌کننده، از طریق شبکه‌های اجتماعی، ترجیحاً شبکه‌های داخلی ایرانی به شماره 09940515030 ارسال شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان یزد به آدرس yazd.farhang.gov.ir و یا کانال دعای مکارم‌الاخلاق در شبکه مجازی ایتا به آدرس https://eitaa.com/joinchat/2828599381C154decbf75 مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha