اجرای سرودهای خیابانی ویژه نوروز در یزد
کد خبر: 3960890
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

اجرای سرودهای خیابانی ویژه نوروز در یزد

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در راستای ارتقای نشاط عمومی و ایجاد محیطی شاد برای شهروندان و مسافران نوروزی نسبت به برگزاری سرودهای خیابانی در نقاط مختلف شهر اقدام کرده است.

اجرای سرودهای خیابانی ویژه نوروز در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به مناسبت ایام نوروز، سرودهای خیابانی با هدف ارتقای نشاط عمومی و ایجاد محیطی شاد برای شهروندان و مسافران نوروزی، به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد اجرا می‌شود.

در این برنامه پنج گروه سرود 12 نفره با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در ساعات 11 صبح و 17 عصر هر روز در میدان تاریخی امیرچقماق، مسجد جامع، میدان باغ ملی و زندان اسکندر به اجرای سرود می‌پردازند.

همچنین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در راستای زیباسازی شهر در ایام نوروز، ارتقای روحیه نشاط و شادابی و ایجاد جذابیت بازدید از بناهای تاریخی برای گردشگران نسبت به نورپردازی نوروزی میدان امیرچقماق اقدام کرده است که از اول تا نهم فروردین‌ماه به مدت 9 شب در این بنای تاریخی اجرا می‌شود.

یادآور می‌شود سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برنامه‌های متنوعی را برای ایجاد نشاط و شادابی عمومی با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم امکان دید و بازدیدهای نوروزی در شهر تدارک دیده است که بسیاری از آنها به صورت مجازی و تعداد محدودی نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha