10 عنوان کتاب در یزد رونمایی شد
کد خبر: 3964000
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
به مناسبت هفته هنر انقلاب؛

10 عنوان کتاب در یزد رونمایی شد

همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی 10 عنوان کتاب تازه منتشر شده نویسندگان یزدی رونمایی شد.

10 عنوان کتاب در یزد رونمایی شدبه گزارش ایکنا از یزد، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی 10 عنوان کتاب از تازه‌های نشر این نهاد در قالب ویژه برنامه هفته هنر انقلاب اسلامی طی دو برنامه تلویزیونی در شبکه یزد رونمایی و معرفی شد.

محمدصادق کوچک‌زاده، رئیس حوزه هنری یز در این زمینه به ایکنا گفت: این آثار در زمینه‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، سبک زندگی و اجتماعی تولید شده و نیمی از این آثار به قلم دانش آموزان نوجوان که دوره آموزش تخصصی نویسندگی را در حوزه هنری گذرانده‌اند، نوشته شده است.

وی ادامه داد: در شب نخست، کتاب‌ «تربیت انسانی تمدن اسلامی» به کوشش وحید حُسنی، «چت‌های باورنکردنی» اثر مهدی فیاض، «مین‌های عمل نکرده» نوشته محمد حیدری، «مین‌های عجیب و غریب» به قلم محمدصالح قدیری، «مناطق رنگی» اثر مشترک سجاد دُرستان و محمدصالح قدیری و «باشگاه آدم فضایی‌ها» نوشته سجاد طحان‌پور با حضور صاحبان آثار پرده‌برداری شد. این آثار اوایل فروردین امسال روانه بازار کتاب شده است.

کوچک‌زاده افزود: در شب دوم نیز از رمان «حام» نوشته جلال توکلی، «واو» اثر اسماعیل واقفی، «سکه‌های سفالی» نوشته علی یاری و مجموعه شعر «نسخه محرمانه» سروده سید محمدصادق آتشی رونمایی شد.

کوچک‌زاده با اشاره به اینکه این آثار به همت حوزه هنری یزد توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است یادآور شد: برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی به دلیل وضعیت قرمز کرونایی با استفاده از رسانه‌های گروهی بویژه رسانه ملی و همچنین با بهره‌گیری از فضای مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha