تداوم توزیع و نظارت بر اقلام پرتقاضای ماه رمضان در یزد
کد خبر: 3964621
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳

تداوم توزیع و نظارت بر اقلام پرتقاضای ماه رمضان در یزد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد بر تداوم توزیع و نظارت بر اقلام معیشتی و پرتقاضای ماه مبارک رمضان در استان تأکید کرد.

تداوم توزیع و نظارت بر اقلام پرتقاضای ماه رمضان در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا علمدار یزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، امروز، 25 فروردین در جلسه با حوزه بازرسی و تنظیم بازار این سازمان اظهار کرد: نظارت و رصد اقلام معیشتی شهروندان به‌ویژه گوشت قرمز و مرغ گرم آماده طبخ، در صدر برنامه‌های حوزه بازرسی، تنظیم بازار و ادارات صمت شهرستان‌ها قرار گرفته و در مسیر تحقق این امر از ظرفیت همه مدیران شهرستانی به ویژه فرمانداران در راستای اجرای مصوبات استانی تنظیم بازار به منظور تأمین به موقع اقلام مورد نیاز شهروندان استفاده شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد خطاب به معاونان و رؤسای ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های تابعه گفت: فرآیند بازرسی و نظارت بر مرغ گرم از درب کشتارگاه با وجود بازرسان مقیم آغاز و تا محل توزیع عمده و خرده فروشی ادامه خواهد داشت و در این فرآیند، نظام آماری هر یک از متولیان تولید تا توزیع از جمله جهاد کشاورزی، دامپزشکی و صمت باید تطابق داشته باشد.

وی با اشاره به همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بسیج گفت: در حال حاضر از ظرفیت بسیج برای نظارت گسترده‌تر در هنگام توزیع مرغ گرم در واحدهای صنفی استفاده می‌شود و تا حصول نتایج مطلوب برای بازار این کالا این روند ادامه خواهد داشت.

علمدار یزدی ابراز امیدواری کرد: با توجه به روند افزایش تولید مرغ گرم در روزهای اخیر و پیش بینی‌ها و برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان استانی، روند اقبال شهروندان برای تهیه مرغ در ماه مبارک رمضان به شرایط طبیعی و منطقی برسد.

انتهای پیام
captcha