محفل قرآنی «ربیع القرآن» برگزار می‌شود
کد خبر: 3970616
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

محفل قرآنی «ربیع القرآن» برگزار می‌شود

بیست و هشتمین محفل قرآنی «ربیع‌ القرآن» با همکاری ادارات کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد و تهران عصر سه‌شنبه، 21 اردیبهشت به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

محفل قرآنی «ربیع القرآن» به میربانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، بیست و هشتمین محفل قرآنی «ربیع‌ القرآن» با همکاری ادارات کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد و تهران عصر سه‌شنبه، 21 اردیبهشت به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

این نشست قرآنی که به صورت مجازی و در بستر اسکای‌روم برگزار می‌شود، بیست و هشتمین و آخرین جلسه از سلسله محافل قرآنی «ربیع‌القرآن» است که از ابتدای ماه مبارک رمضان با محوریت اداره کل کتابخانه‌های عمومی تهران و همکاری ادارات کل استانی نهاد برپا شده است.

در این محفل محمدرضا زارعشاعی، قاری ممتاز استان یزد به قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازد و همچنین تفسیر آیاتی از قرآن کریم و برگزاری مسابقه چهارگزینه‌‌ای، از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی است.

علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 18 روز سه‌شنبه 21 اردیبهشت از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/tehranpl.ir/quran در بستر اسکای‌روم در این محفل قرآنی شرکت کنند.

این نشست همچنین به صورت زنده از صفحه اینستاگرام اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران به آدرس @tehranpl پخش می‌شود.

یادآور می‌شود اداره کل ترویج کتابخوانی و امور فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، همزمان با ماه مبارک رمضان و شروع به کار محافل قرآن و عترت در کتابخانه‌های استان‌ها، ویژه‌برنامه محفل انس با قرآن کریم «ربیع القرآن» را با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی در خانه و خانواده، با مشارکت ادارات‌ کل کتابخانه‌های عمومی استان‌ها و با حضور قاریان ممتاز کشور به صورت مجازی برگزار کرده است.

انتهای پیام
captcha