مردم فارغ از نگاه جناحی به کاندیدای اصلح رأی دهند
کد خبر: 3974155
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

مردم فارغ از نگاه جناحی به کاندیدای اصلح رأی دهند

امام‌جمعه مهریز گفت: مردم بابصیرت و ولایتمدار فارغ از نگاه جناحی به کاندیدای اصلح رأی دهند تا نسبت به رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی در کنار امور فرهنگی وظایف خود را با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی انجام دهند.

مردم فارغ از نگاه جناحی به کاندیدای اصلح رای دهندبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا محی‌الدینی، امام‌جمعه مهریز،  7 خرداد در پیام جمعه این هفته شهرستان با اشاره به اهمیت انتخابات و نقش تعیین‌کننده مردم در گزینش فرد اصلح اظهار کرد: فردی باید در رأس قوه مجریه قرار گیرد که با تکیه به ظرفیت‌های کشور، در کنار رسیدگی به امور اقتصادی با همکاری دیگران نسبت به ایجاد اشتغال مولد و مفید برای جوانان اقدام کند.

وی ادامه داد: برای مردم مؤمن و فداکاری که در ۴۲ سال گذشته همواره و همیشه در کنار نظام، انقلاب‌اسلامی، مسئولان صادق و دلسوز و همراه و پشتیبان ولایت فقیه و رهبری نظام الهی بوده‌اند به هیچ وجه این جناج و آن جناح فرقی ندارد و مهم نیست و به دنبال فردی هستند که همه هم و غم خود را صادقانه و عالمانه صرف کار و حل و فصل امور کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز با اشاره به اینکه حضور گسترده و آگاهانه اقشار مختلف مردم در انتخابات یک رسالت دینی، ملی و انقلابی و پشتوانه نظام و موجب همبستگی و تقویت نظام است یادآور شد: شرکت حماسی در این میدان میدان مهم اجتماعی و سیاسی تأثیرگذار، موجب اقتدار نظام و شکست توطئه دشمنان قسم خورده ایران مقتدر اسلامی است .

محی‌الدینی بیان کرد: همانطوری که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیان کرده‌اند این انتخابات و برگزاری باشکوه آن با همراهی و مشارکت بالای مردم به رغم تمامی توطئه‌ها و رواج شایعات و شبهات موجب آبرو و عزت کشور است و نقش اساسی در موفقیت نظام در برنامه‌های مختلف و خدمت به مردم و برون‌رفت از مشکلات دارد.

امام‌جمعه مهریز تصریح کرد: دشمنان از مدت‌ها از تمامی اهرم‌ها و برنامه‌های فرهنگی و رسانه‌ای خود برای تضعیف انتخابات و جلوگیری از حضور پرشور مردم و جوانان در این عرصه استفاده کرده‌اند ولی به حول و قوه الهی ملت قهرمان، گوش به فرمان مقام معظم رهبری بار دیگر بلوغ سیاسی خود را به منصه بروز و ظهور می‌رساند .

محی‌الدینی همچنین به اهمیت و نقش برگزاری باشکوه، سالم و قانونمند انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها همراه با انتخابات ریاست‌جمهوری در اواخر ماه‌جاری اشاره کرد و گفت: این انتخابات نقش اصلی در مدیریت شهری دارد و باید مردم افراد متعهد، متخصص، دلسوز، مجرب و توانا در انجام درست وظایف را انتخاب کنند.

وی یادآور شد: اگر در انتخابات شوراهای اسلامی چه در شهر و روستاها، مردم با درایت و بررسی کامل، افراد صالح، مؤمن، برنامه‌محور همراه با روحیه انقلابی و جهادی را اتتخاب کنند بسیاری از مشکلاتی که بعضاً در شهرها و روستاها وجود دارد مرتفع و شاهد شکوفایی و آبادانی مناطق خواهیم بود.

امام‌جمعه مهریز به دیدار اخیر تصویری نمایندگان محلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری از طریق فضای مجازی اشاره کرد و گفت: باید نمایندگان برای تحقق اهداف و انجام بهتر وظایف بر اساس نقشه‌راه معظم‌له و توصیه‌های مقام معظم رهبری بیش از گذشته برای حل مشکلات و خدمت به مردم بکوشند.

محی‌الدینی گفت: داشتن روحیه انقلابی، مدیریت جهادی، توجه به ظرفیت‌های داخل کشور، تلاش برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی، افزایش تولید و اشتغال و بالا بردن سطح کیفی قوانین و انجام همه امور بر اساس طرح و برنامه و کار علمی جزو اهم توصیه‌های مقام معظم رهبری خطاب به نمایندگان است که امیدواریم در این خصوص اقدام کنند.

وی به کارکرد و نقش مهم شورای نگهبان در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: این شورا نبض نظام اسلامی برای حفظ اسلامیت و جمهوریت و دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی بر اساس قانون اساسی است که تضعیف آن از هیچ فردی و گروهی پذیرفته نیست و همه باید در چارچوب مقررات وظایف شرعی و قانونی خود را انجام دهند.

رییس شورای فرهنگ عمومی به هفته ترویج ورزش پهلوانی و باستانی اشاره کرد و با قدردانی از فعالان این رشته و بخش مهم ورزشی که ملی است و با آموزه‌های دینی عجین و مروج ارزش‌های اسلامی و روحیه جوانمردی در جامعه و بین جوانان و ورزشکاران است پرداخت و گفت: توجه به ورزش با رعایت موازین قانونی و شرعی و پیوست فرهنگی ضروری است .

محی‌الدینی به توطئه‌های دشمنان در بخش‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، روانی و تبلیغاتی اشاره کرد و از مردم و جوانان خواست همچنان با درایت و بصیرت و هوشیاری و دشمن‌شناسی تخت زعامت مقام معظم رهبری برای شکست استکبارجهانی که چشم دیدن اقتدار، عظمت و سربلندی این ملت و کشور را ندارند در صحنه‌های مهم حضوری جدی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha