رشد 3 برابری ثبت‌نام مسابقات قرآن در یزد
کد خبر: 3975413
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

رشد 3 برابری ثبت‌نام مسابقات قرآن در یزد

رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد از ثبت‌نام بیش از یک‌هزار یزدی برای شرکت در چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خبر داد و گفت: این آمار نسبت به سال گذشته افزایش 3 برابری داشته است.

رشد 3 برابری ثبت‌نام مسابقات قرآن در یزدحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به استقبال قابل توجه فعالان قرآنی استان برای شرکت در مسابقات قرآن کریم، اظهار کرد: تاکنون بیش از یک هزار نفر برای شرکت در مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند که شهرستان‌های یزد، میبد، اردکان و ابرکوه بیشترین ثبت‌نامی را داشته است.

وی با اشاره به اینکه این آمار نسبت به سال گذشته افزایش 3 برابری داشته است اضافه کرد: سال گذشته 337 نفر در استان یزد متقاضی شرکت در مسابقات قرآنی شده بودند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ 5، 10 و 20 جزء و حفظ کل، ترتیل، قرائت، اذان، دعاخوانی، تفسیر، همخوانی و همسرایی قرآن کریم گفت: متقاضیان ثبت‌نام در این مسابقات تا امروز 13خرداد مهلت دارند و این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

وی در مورد استقبال از رشته‌ها نیز اظهار کرد:‌ تاکنون رشته تفسیر عمومی قرآن کریم با ثبت‌نام بیش از 500 نفر بیشترین تعداد ثبت‌نام‌کننده را در بین رشته‌های مختلف داشته است.

میرجلیلی با بیان اینکه برگزیدگان مراحل شهرستانی به مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه پیدا می‌کنند، افزود: مرحله شهرستانی این دوره در تیر و مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha