۳۰ مسجد یزد میزبان طرح «طراوت» می‌شوند
کد خبر: 3984384
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

۳۰ مسجد یزد میزبان طرح «طراوت» می‌شوند

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به اجرای طرح «طراوت» گفت: در این طرح ۳۰ مسجد برای ارائه خدمات مختلف در محلات به فرهنگسرا‌هایی جامع‌الشرایط تبدیل می‌شوند.

30 مسجد یزد میزبان طرح «طراوت» می‌شوندعباس ملازینلی، معاون فرهنگی شهرداری و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به اجرای طرح «طراوت» اظهار کرد: در قالب اجرای این طرح 30 مسجد به صورت پایلوت برای ارائه خدمات هنری، فرهنگی و اجتماعی در محلات به فرهنگسراهایی جامع الشرایط تبدیل می‌شوند.

معاون فرهنگی شهرداری یزد افزود: علی‌رغم ذهنیت عموم که مسجد فقط محل عبادت است، می‌توان با دادن کاربری عمومی به مساجد در قالب فرهنگسرا، فرصت مناسبی را برای بهره‌برداری فرهنگی از فضای مساجد، فضایی ویژه نوجوانان و جوانان را فراهم کرد.

ملازینلی ادامه داد: این طرح که در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی برگزار می‌شود، تقریباً 30 تا 40 هزار نفر از شهروندان را به صورت مستقیم و غیرمستقیم تحت پوشش قرار می‌دهد. 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به اینکه طرح طراوت از عید غدیرخم امسال کلید خواهد خورد و تا عید غدیر سال آینده بصورت منسجم به فعالیت خود ادامه خواهد داد بیان کرد: این طرح در محورهای قرآن و عترت، تربیتی، کتابخوانی، مهارتی، اردویی، سرود، نمایش، رسانه و کارآفرینی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha