مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3984754
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در یزد برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امورخیریه استان یزد از برگزاری مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در 6 منطقه این استان خبر داد.

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در یزد برگزار می‌شودحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات از 9 الی 15 مردادماه سال جاری در 6 منطقه استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برترین‌های این دوره از مسابقات به مرحله استانی که از 16 الی 18 شهریورماه برگزار می‌شود، راه خواهند یافت و برترین‌های این مرحله به مسابقات ملی که تاریخ دقیق آن اعلام خواهد شد، راه پیدا می‌کنند.

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به رشد چشمگیر آمار ثبت‌نامی‌ها در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ثبت‌نام 1200 یزدی خبر داد که از این تعداد 68 درصد را بانوان و 32 درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

میرجلیلی یادآور شد: چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن در رشته‌های حفظ 5، 10 و 20 جزء و حفظ کل، ترتیل، قرائت، اذان، دعاخوانی، تفسیر، همخوانی و همسرایی قرآن کریم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha