راهیابی ۴۰۰ دانش‌آموز یزدی به فینال جشنواره «هنر دانش»
کد خبر: 3986386
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

راهیابی ۴۰۰ دانش‌آموز یزدی به فینال جشنواره «هنر دانش»

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزداز راه‌یابی ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر به فینال اولین جشنواره قرآنی «هنر دانش» خبر داد.

راهیابی 400 دانش‌آموز یزدی به فینال جشنواره قرآنی «هنر دانش»به گزارش ایکنا از یزد، حسینعلی ملانوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد، امروز، 4 مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اولین جشنواره قرآنی «هنر دانش» اظهار کرد: این جشنواره با هدف فراگیر کردن فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه قرآن، عترت و نماز و همچنین فرهنگی و هنری از ابتدای سال تحصیلی 1400-1399 آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: این جشنواره با رویکرد قرآنی در سه بخش «آوایی و پژوهشی»، «ادبی» و «فرهنگی و هنری» و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در حال برگزاری است.

ملانوری از استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان در سطح مدارس خبر داد و گفت: خوشبختانه جشنواره هنر دانش با استقبال خوب دانش‌آموزان مواجه شد به نحوی که 42 هزار دانش‌آموز در این جشنواره ثبت‌نام کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در سطح آموزشگاه به رقابت پرداخته و برترین‌ها به مرحله شهرستان و منطقه راه یافتند گفت: این دانش آموزان در رشته‌هایی همچون قرائت، همخوانی و تواشیح، دلنوشته‌ای با خدا، فن بیان و سخنوری در قالب کنفرانس نهج البلاغه، خوشنویسی و کتابت قرآن کریم، قصه گویی قصص قرآن، تولید محتوای الکترونیک، حافظ خوانی و مجری‌گری به رقابت پرداختند.

ملانوری از دست‌یابی 400 نفر اعم از دختر و پسر به رتبه‌های برتر استانی خبر داد و تأکید کرد: در مرحله فینال که ان شاءالله با بهتر شدن وضعیت و شرایط کرونا در محافل و مکان‌های عمومی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، برگزیدگان هر رشته معرفی شده و آثار برتر به نمایش مردم و دوستداران گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام
captcha